pühapäev, 16. juuli 2023

Päev kirjas!

 ...

Mõned mu harjumused mulle meeldivad, mõnedega lepin ja mõned käivad närvidele... aga neist ma ei räägi. 

Pigem ikka nendest toredamatest... mis on kiiksuga ;) 

Nii nagu eelmises loos öeldud sai, lubas eilne ilmateade tänaseks juulikuu kõige palavamat ilma. Lähedased reisil, neil pidi seal 34° olema. Meie 26 kraadi selle kõrval pole nagu kurtmist väärt.

Ja ega ma ei kurdagi.

Mul oli vahepeal lihtsalt komme suve kõige palavamal päeval ja päeva kõige palavamal tunnil rabasse  murakale minna. Kinnituseks, et ma seda mitte täna välja ei mõelnud, üks vana lugu.  Kummalised harjumused.

Head tava ei maksa raisku lasta, nii ma siis täna ka, ootasin, millal väljas juba palavaks oli läinud, ja läksin metsa. Seekord mitte rabasse, raba on natuke liiga kaugel ja pelgan, et ma pole rattasõidukorras.

Aga kahetunnine metsaring oli väga värskendav! Mitte niivõrd füüsiliselt, rohkem vaimse poole pealt! 

Ühesõnaga, tore oli.
Sai küll kahe sõnaga....


Algul korjasin 200 maasikat... nii umbes. 150 juures läks lugemine sassi.

Ülejäänud on mustikad pluss maasikatest kuhi peal.




Kui nüüd keegi küsib, kas metsas mustikaid on, olen sunnitud tunnistama, et ei ole. Ma ei usu, et keegi peale minu veel selline marjuline on, kes kolmveerand liitri marjade pärast poolteist tundi mööda metsa on nõus seiklema. 

Aga mulle meeldib mu elutõde, et vähem on parem ;) Ja mets meeldib ka. 

Õnneks oli fotokas tagataskus. 

Viimased maasikad jätsin korjamata, nii ilusad ju!



Ja mitte ainult maasikad, esimesed seened jätsin ka metsa. 

Nii nunnud, ja mida on kahe pisikese puravikuga kodus peale hakata. 

Ikka ainult pildistamise jaoks!




Pärast leidsin kaks suurt ka, need võtsin küll koju kaasa ja neist sai tänane lõunasöök. 

Aga see on juba omaette lugu.


Kõige lõpuks õnnestus mul metsa ära eksida. Mitte selles mõttes, et poleks osanud välja tulla, autod vurasid mööda maanteed ligilähedalt mööda, aga mul on seal metsas oma lemmiktee ja vot seda ma üles ei leidnud. 

Peaaegu olin kindel, et see see on....



Aga ei olnud.

Lõpuks sattusin õigele rajale ja nii et sain nautida ka koduteed, mitte läbi võpsiku ja kraavi minemist.

...


2 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

ilus, eriti see helendav rada, mis viiks nagu kuhugi tundmatusse.

tegelinski ütles ...

See on see, mis mulle metsas meeldib... Iga kord mõni üllatus :)