esmaspäev, 10. juuli 2023

Kuidas tutvustada külaelu

 ...

Kui nüüd tahtmist on võita üht kolmest auhinnast, siis võta osa ennustusmängust ja loosimisest*.

Igatahes kõrge komisjon käis ja vaatas kohaliku külaelu üle. 

Ma küll samast kogukonnast, kuid rohkem ääremaalt ja kaugemast külast, aga õnneliku juhuse tõttu anti märku, et olen oodatud mõisa... nii sattusin õigeks ajaks õigesse kohta ja sain päevast osa.


Osa kõrgest komisjonist


Et mitte kellelegi ennustusmängus vihjeid anda, ma külast ja külalistest kiidulaulu ei kirjuta, pärast mina süüdi, et vale valiku tegid!

Aga mul on sellest päevast mõned pildid, kus kohalikud koos külalistega, või mis niisama ilus.

Ei raatsi näitamata jätta!

Kõigepealt kohalikud, kes külaliste jalavaeva vähendavad.




Hiljem ringkäik ajaloolises mõisas... 


kus kaunis näitus**...



Lemmikloom*** mõisas ...



ja lemmikloom villas...



Seal olid muidugi karud ka, aga mulle meeldib hunt rohkem.


Ja muidugi laul ja tants ja muidu muusika igal pool, kuhu ainult juhtusid vaatama. 


05.07.2023


Kuskil olid lapsed ka, aga kuna laste laulu- ja tantsupidu oli just paar päeva tagasi lõppenud, siis ma lapsed jätsin meelega kahe silma vahele  ;) Nad said mitmel päeval ikka kõvasti pildil olla!


...

** Kunstnik Tiina Ojaste 

***Ameerika naarits on tegelikult üks paheline loomake, kuigi nii nunnu...

*Ennusta!


Millisest külast 

saab 

Aasta küla 2023?

Märgi ära üks küla/alevik/külade piirkond, mis võidab aastal 2023 Aasta küla konkursi.
Õigesti ennustanute vahel loosime välja 3 auhinda.
Ennustamine kestab 18. augusti kella 23.59ni.
Aasta küla kuulutatakse välja 19. augustil, tunnustussündmusel Sadalas, Jõgevamaal.
Selle käigus toimub ka auhinnaloosimine,
millest teeme otseülekande Liikumise Kodukant FB lehel https://www.facebook.com/kodukant
Külade tutvustustega saad tutvuda:
...

Kommentaare ei ole: