reede, 14. juuli 2023

Keegi peab ju süüdi olema*

 ...

Et BSH ja Hendrik lahku läksid, on mees süüdi.

Et Jaan ja naine 2 ja naine 3 lahku läksid, on mees süüdi. 

Et Jan ja naine 3 läksid lahku, on vist mees süüdi. Vist seepärast, et Jan on kõige heatahtlikum ja armsam mees.

Et Imre ja Merks lahku läksid, on mees süüdi. 

Et Sten Erik naisest lahku läks, on mees süüdi 

Et Jaana ja Jaak lahku läksid, on mees süüdi. 

Et Liisu ja Justin lahku läksid, on mees süüdi.

Et Marina ja Aivar lahku läksid, on mees süüdi.

Elisa ja Indrek ei läinud veel lahku. Aga mees on süüdi.

Tegelikult, ma tean veel paljusid, kes lahku on läinud, ja mõnikord vist ei olegi mees süüdi. Aga ma ei tea, kuidas lugu siis välja näeks, kui see ajakirjandusse paisata.

Ausõna, vaesed mehed! Miks te olete ometi sellised... süüdimatud.


Täna Wittensteini Tegevusmuuseumis tehtud foto .. mina ja mees, kes on süüdi


* Hapukurgihooaeg ja ajakiri "Kroonika".

Lappan vanapaberisse. 

...


8 kommentaari:

mustkaaren ütles ...

Neil meestel on tavaliselt selline pyha kolmainsus - joomine, ringihooramine ja kaklemine. Pyha sellepärast, et nendest tyhjadest asjadest ei tohiks naised yldse tyli teha.

tegelinski ütles ...

No igatahes, midagi peab olema.

konn, lendav konn ütles ...

Olen süüdi! 🙃

tegelinski ütles ...

Et kui keegi juba peab süüdi olema ;)

Emmeliina ütles ...

oh, nelja täiskasvanud poja emana ei hakka siin...
Aga pilt on viimase peal.

tegelinski ütles ...

Pilt meeldib mulle ka, see Wittensteini Tegevusmuuseumis on üks põnev koht. Vaatasin, et tegelikult alles sel kevadel oli ametlik avamine, tööampse tegid nad juba varem, kui alles mõned ruumid valmis.

22,04.2023 uudistes on öeldud: Paides avati uus turismiobjekt, Vallimäe nõlval vanasse linnakaupmehe hoonesse rajatud ajakeskuse Wittenstein tegevusmuuseum, kuhu on lisaks Järvamaa muuseumi kogule koondatud ka väikelinna tegevused 19. sajandil

Ligipääs on ka hea, otse Tallinna tn ääres.
...
Neli poega kõlab muidugi uhkemalt kui kaks! Poegade kiitmise lugu mul blogis mustandite hulgas. Peaks üles otsima ja lõpuni kirjutama

mustkaaren ütles ...

Kuna ma olen pikka aega olnud omaksehooldaja, metsamees, tehnikapealik, suguvõsa ainus bussijuht, jurist ja mis kõik veel ja seda 24/7/365, siis ma tean hästi, mis sellise "naiste ylekohtu" taga tegelikult on.

tegelinski ütles ...

Nii on, kõigil omad kogemused. Olen näinud nii ja naa, aga mul puuduvad absoluutselt enamik sinu kogemustest ja oskustest. Kuidas sa jaksad?