laupäev, 8. juuli 2023

Äkki läheb vaja

 ...

Ma ei tea. kas teistel ka, või ainult minul, on kodus ühte koma teist varuks varutud. Äkki läheb vaja!

Täna näiteks, 5 m pesunööri ja peotäis tuttuusi pesulõkse, nagu oleks ette teadnud, et vaja läheb. Mõelda vaid, kui poleks olnud, oleks pidanud paarikümne kilomeetri kaugusele ostma minema.




Mõtlesin, mis mul veel varuks on. Lisaks sellele, et 3 kg suhkrut, 2 purgitäit külmsupp "Suve" ja mõned pakid makarone. Toitu läheb nagunii igapäev vaja.

Aga näiteks oli mul kohe olemas tutikas veeprits, kui poja köögis remonti tehes küsis, et ega midagi pole, millega pihustada. Ükskord ostsin, et mine tea, millal vaja võib minna, paar aastat, ja saabuski see moment.

Et läheb vaja.

Siis on mul mõned paarid uusi sokke, mõelda vaid, kui mõnel lapsel saavad jalad märjaks, ja mul polegi midagi jalga anda!

Mul on varuks riiulitäis raamatuid, et ehk ühel momendil tekib soov just seda lugeda, muidugi parem veel, kui vajadus.

Kõik need eneseabi raamatud näiteks, kunagi ei tea, millal mu enesehinnang alla normi langeb või siis need minu igasugused hirmud... "Kuidas tajuda ohtu" oleks küll vaja läbi lugeda, juba hulk aastaid tagasi igaks juhuks koju ostetud.



Ma võiks jätkata. 

Külmkapis on igaks juhuks paar lehte Validoli tablette, turu pealt on ostetud ühed prillid, igaks juhuks, äkki kaotan need teised, igapäevased, ära. 

Ainult see suur purk paracetamoli pole igaks juhuks ostetud, seda soovitas üks tark arst. Kuigi see oli peaaegu kaks aastat tagasi (sain tõesti abi, hakkasin jälle kõndima), olen hiljuti ta miskipärast riiulile tõstnud. 

Igaks juhuks, et käepärast oleks?

...

4 kommentaari:

TT ütles ...

Äkki läheb vaja: mitmesugused külm ja tulirelvad käepärast :D See oli nali, pole vaja saata eriüksust kohale. Mul on autos peidus hädaabi viin või konjak ja akupakk - aitavad hädaolukorras esimesed kriitilised tunnid üle elada. Suvilaühistu koosolekul muideks otsustati vanad põhjavee käsipumbad töökorda seada ja passiga varustada põhjendusega: ajad on sellised. Kõik noogutasid mõtlikult kaasa. Patareisid ja lambipirne on varuks ja käsitsi generaatori abil töötav taskulamp.

enetimm ütles ...

Põhiline on ikka meeles pidada, mis ja kuhu varuks kõrvale pandud :-D

mustkaaren ütles ...

Ma elan samamoodi maal ja iga hetk poodi sõita ei ole mõistlik. Kuna tegelen 100 asjaga + kõikvõimalikud hädajuhtumid, siis peavad, PEAVAD nende jaoks riistad ja materjalid vajadusel KOHE võtta olema.
Toidukraami, kyttematerjalide ja ravimite varud on nii isenenesestmõistetav, et.

tegelinski ütles ...

Tänud, et lambipirne meenutasid, mul juba ongi magamistoa laelambi pirnid kõik mujale majapidamisse "välja laenutatud", viimane aeg komplekt uusi osta. Relvaluba mul pole, nii et relv jääb hankimata, aga gaasimask ja joodi tabletid võiksid vist kodus igaks juhuks olla, Kui juba aegadest rääkida....
Aga Enel on õigus... mul on eriti peale koristamist raske leida, kus-mis korralikult ära sai pandud!
Kui vaatan käsitööks varutud materjale (niidid. nööbid, lõngad, kangad), siis peaks küll vist 100 aastaseks elama, et kaup kasutatud saaks ;)