reede, 28. juuli 2023

Laske mind lavale!

 ...

Juulis on juhtunud nii, et olen osa saanud kolmest erinevast kogukondlikust üritusest. Et minna lihtsama vastupanu teed, ei hakka päevakava ega emotsioone blogisse panema, vaid üritan igast sündmusest leida sobiva  foto teemal, mis päris juhuslikult pähe kargas, ja lahkelt juulikuise fotojahi teemaks saab kuulutatud. 

Osavõtjad on teretulnud, aga kuna peaauhind jääb välja andmata ja võitja selgitamata, võib täitsa vabalt osalemata jätta.


05.07.2023



08.07.2023



27.07.2023

...

5 kommentaari:

konn, lendav konn ütles ...

Keskmisel pildil pani üksnes pealiskaudne pilguheit hetkega tegelased paika - Kaamos, Tegelinski ise ning Ameerika-Epp!:)

tegelinski ütles ...

Kokkutulek ju ;)

konn, lendav konn ütles ...

Aga mina??? Võiksin vabalt tagantpoolt kolmandat pätti mängida!

HelveL ütles ...

Esimene pilt: Kui mina kaaskonnaga kohale jõudsin, polnud tegelasi veel kuskil näha. Aga me jõudsime 2 nädalat liiga vara :P

tegelinski ütles ...

Vastu tulles vaatajate soovile... lisasin. Mul neid pilte staaridest jagub!

Helve.. Nii on! Olen aru saanud, et isegi minutid võivad hetkeemotsioone siia-sinna kallutada, kuigi pilk samas suunas vaatab :)