pühapäev, 31. oktoober 2021

Viimane oktoober

 ...

Ongi mu projekt läbi... üks postitus päevas, ja nii terve kuu. Natuke läks lappama, aga 31 sai kokku ikka.

Mis ei ole mitte isiklik rekord, 2018 jaanuaris oli postitusi 32.

Tänasesse päeva panen pildid. Las räägivad ise, või olgu peale, ma ütlen ka sõna sekka.

Kõigepealt mu sõber liblikas, ma olen ta juba korra välja (verandasse) visanud, aga ju talle meeldib minu seltskond. Igatahes tuli ta kohe esimesel võimalusel tagasi, oli siis mitu päeva kadunud, aga täna hommikul lausa otsis lähedust ja pakkus end mulle seltsiks. 


31.10.2021

Veel oli täna Halloween... misiganes ta ka endast kujutab. Mulle meenus mu visandiplokk, ikka juba nii nädal tagasi. Et pole juba ammu visandanud. 

Täna sai viimased värvid peale pandud. 

Eesmärk oli muuta halloween eestipärasemaks.


Ja siis veel, Märten tervitas oma vanaema ja vanaisa.

Ma tervitan ka.

1968

Mul on neist isegi üks uuem pilt.

25.07.2020

Aga homme on 1. november ja see on üks oluline sünniaastapäev.

Ehk see tänane liblikas oligi tervitus teispoolsusest... hakkasin sellele alles praegu mõtlema.
Igatahes on tervitused kätte saadud...

Pildil viib isa meid mootorrattaga sõitma. Mis pole mõni lõbusõit, ikka kümneid ja kümneid kilomeetreid, maale vanaema ja vanaisa juurde. 



...

Kommentaare ei ole: