neljapäev, 14. oktoober 2021

Kolmteist ja kolmapäev

 ...

Kolmteist ja kolmapäev on ilmselgelt halvem variant kui kolmteist ja reede. Kui rääkida eilsetest kogemustest. Aga ma parem ei räägi.

Midagi positiivset päevas oli siiski aega märgata ja tunda: inimesed on hoolivad ja abivalmid.

Isegi täiesti võõrad mehed suures linnas.

Üks astus ligi, kui telefoniga rääkisin, ja küsis, et äkki saab tema aidata. Teine pakkus bussis istet, kolmas ulatas käe, kui trammist väljusin.

Ma arvan, et aitas kaasa, et mul oli mask ees. Varjas mu olemust ja lisas salapära.



Lähedastega oli muidugi lihtsam. Saab hakkama ka ilma maskita...

...

2 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

Sinu blogi on mu hommikukohvi saatja. Aitüma, sest elukajalisi lugemisi on väga väheks jäänud. Kahjuks ei jõua kommenteerida (võiku ühes ja tass teises käes) ning nii lähevad head mõtted päeva peale kaotsi.

tegelinski ütles ...

Peaaegu nagu jooks hommikul koos kohvi ;)