teisipäev, 5. oktoober 2021

Sõrmed sahtli vahele

 ...

Avaldan siinkohal suure saladuse. 

Et miks meil uks keset päeva lukus on. Nimelt sain ma hiljuti kirja, et võin lähiajal oodata Inkasso külaskäiku. Kirja saatja muidugi oletas, et teade võetakse rõõmuga vastu... no et kui külalised. Aga koroona aeg, inimesed on ettevaatlikuks muutunud. Nii ka mina, käin ja katsun, kas uks on ikka lukus.

Ja kirjutuslaua sahtlid tõstsin ka igaks juhuks välja ja viisin pööningule. Mine tea, ehk ühel hetkel on uks lukust lahti ja kutsumata külalised toas. Hakkavad veel võlga nõudma ja näppe sahtli vahele suruma.

Kui nad lepiks, et ma sularahas maksan, oleks asi lahendatud, mul neid punaseid eurosente on lademetes. Aga kui arvega, on asi keeruline. Miskipärast ei saanud eile end kuidagi ei panka ega FB-sse sisse logitud. Aga tähtaeg kukkus.

Aa, et kui suurtest rahadest on jutt. Pole hullu, ma täpset ei mäleta, kas oli 1.23 või 1.32. Olin kindel, et eelmisest korrast jäi piisavalt ettemaksu, aga tuleb välja, et ikka vajaka. Ega ma ei kontrollinud ka.

Nüüd ma siin ootan ja värisen.

Et millal nad tulevad ja arveid klaarima hakkavad.

Täpsemalt... prügiveo arvet.

Südames loodan, et nii siiski ei lähe...


...

Elust enesest... aga kui aus olla, siis läheb teemasse "Pealtkuulatud kõnelusi".

...

Kommentaare ei ole: