esmaspäev, 6. jaanuar 2014

Fotojaht: külm

...
Võiks ju oodata nädala lõpuni, ilmajaam lubas, et läheb külmaks.

Eks siis teen uue fotojahi.
Kui ikka talv talve nägu läheb.

Seni pildid varasematest aastatest.


 

 


...
Fotojaht
...

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Täiesti lummavad ja müstilised

tegelinski ütles ...

Ma juba igatsen oma jäälilli... kuigi natuke on ikka hirm ka, kui külma, kütmise ja lumelükkamise peale mõtlen :)
Praegu on elu lihtne, kuskil pidid isegi lumikellukesed õitsema....

Ti:a ütles ...

millal mina 6pin jäälilli pildistama... vist mitte kunagi.
mis programmiga sa seda teed?
tahan ka!

tegelinski ütles ...

Mu pisikesel seebikarbil on programm super makro...

Anonüümne ütles ...

Imeilusaid pilte maalib see kunstnik Külm!! ;)

TwD ütles ...

Jep, super makro on mulgi super pilte aidanud teha ;)
Aga nyyd ongi kylm, vähemalt meie kandis.

tegelinski ütles ...

Meil on lumi maas ja paar-kolm kraadi külma, nii et juba täitsa talve nägu.
Aga jäälilledest on asi ikka veel väga kaugel...

A.I.V.O. ütles ...

Sama mul siin...
Jäälilli saad lihtsama ja kergema vaevaga, kui paned aurava veekannu aknaklaaside ligi - seda nippi ma ausalt pole proovinud - loogiliselt peaks siis udukogu klaasile tekkima ja alles seejärel tekivad (kui tekivad?) jäälilled...

Esimesel peatunud hetkel on selline nägu, et keegi püüab aknast sisse piiluda oma suure silmaga...

Köögikata ütles ...

Imeilusad. Pärast pakettakende panekut on meil haruharva ülisuure külmaga ainult väike riba jäälillehakatisi akna allservas. Ja minu uhkel peegelkaameral supermakrot vist pole. Kui ma õigesti juhenditest aru sain, peaks ma selleks teise objektiivi hoopis ostma :(.