reede, 17. jaanuar 2014

Sõlm taskurätikusse

...


Pean kindlasti selle sõlme tegema.
Taskurätikusse.
Et ma ära ei unustaks.
Õues ei tohi suu lahti ringi joosta!
Veini ja õlut ei tohi juua!

Mul on hambas põletik.

Numbri arstile sain 19. veebruariks.

Nüüd ma siis ravin seda oma kodusel moel.
Loputan ingveriga ja tupsutan soolalahusega.
See oli eile.
Täna on suu villis, võta sa nüüd kinni, kas lahused said liiga rammusad või tuli ohatis samast külmetamisest, millest hambahaiguski.

Naistelehest lugesin veel hulk häid ja paremaid asju, mis paraneda aitavad.
Mõeldud oli küll nohu ja köha, aga vahet pole, haigus on haigus.

Hapukapsas
Tatar
Punapeet

Midagi oli veel, aga need tundusid nagu kõige sobivamad. 
Käepärasemad.

Ja õues tuleb suu kinni hoida.

Parem, kui üldse.
Rohkem.
Suu kinni.

Selle tarbeks on mul sõlm taskurätikus.
...

5 kommentaari:

TwD ütles ...

Ilus palmilehekujuline jäälill. Sain väga sarnase oma järvel kinni pyyda.

PS. umbse hamba-aluse infektsiooni puhul olen kuulnud, et köige parem asi olevat kolloid höbeda lahus. Kuidas tarvitada, ei tea, eks peab looduspoe myyjalt kysima.

tegelinski ütles ...

tundub, et tõmbub juba tagasi, aga jätkan kodust ravitsemist. Kõik soovitused on teretulnud :)

TwD ütles ...

Aa, mul tuli meelde, vist oli nii, et lahuse lapikest tuli peal hoida, sisse vötta ma ei julge soovitada. Aga möju olevat hämmastav.

PS. Panen selle blogi oma tekstiblogi listi, ei taha päris sidet kaotada ;)

tegelinski ütles ...

Aitäh!
Sinu blogil hoian samuti silma peal, udu ilma siilita on sama lummav kui siiliga ;)

TwD ütles ...

Aitäh, jah, vahel elu annab ise ette.
Aga kaamera on peaaegu katki ja kolimine Eestisse ukse ees, paus tuleb igatahes sisse. Eks kevadel jälle ;).
PS. mul on 9 blogi, aktiivsed neist 3-4 ja see tekstiblogi on mu pöhiväljund. Et ma Tegelinski sinna panin, ei tähenda seda, et tema pildid kehvad oleks, vastupidi, yhed huvitavamad (Fj-s). Aga ka tekst on omapärane ja pildi-teksti syntees hea, st pildid teenivad teksti, seega sama seis, kui mu enda lauapealses :) http://lauapealne07.blogspot.se/