esmaspäev, 27. jaanuar 2014

Fotojaht: lemmik

...
Mu lemmikloom on ämblik, lemmiklill võilill ja lemmik-seened on hallitusseened.

Võib-olla sellepärast, et keegi teine neid ei armasta.

Võib olla sellepärast, et neid ei saa taltsutada, seega ei pea nende eest ka vastutama.
Ja tegelikult, nad on ju väga ilusad?

Aga ma olen neid näidanud, ja pealegi, praegu on talv ja külm, praegu peavad teised lemmikud olema.

Küünlavalgus näiteks.


Täiskuuvalgus lummab ka, aga kui õues on külm ning akna ees paksud kardinad, siis ikka pigem küünal.

Kuu ju sooja ei anna.

Ja elektripirnide soojus on  seadusega keelatud.
...
Fotojaht
...

9 kommentaari:

osaline ütles ...

Mis jutt! Mulle ka meeldivad ämblikud. Eriti koibikud. :) Ja kuu on nagu liiga agaralt kitkutud kulm.

Anonüümne ütles ...

Ma pole veel kohanud inimest, kes ei imetleks kuud või kellele ei meeldiks küünlavalgel istuda :)

tegelinski ütles ...

Kuu peale ei saa kindel olla...

Köögikata ütles ...

Jaa, ämblikud, võililled ja hallitusseened on kõik tegelikult ilusad. Aga praegu olen ka pigem küünla poolt.

A.I.V.O. ütles ...

Hää hetkemaaling on!

Ti:a ütles ...

ilus postikaardimainen foto. selles on nii valgus kui soojus peidus. aga kõige rohkem meeldisid mulle sellel pildil mustikavarred :)

Anonüümne ütles ...

Äärmiselt soe foto! :)

Morgie ütles ...

Ilus ja soe.

tegelinski ütles ...

Soe küll, aga ämblikud ja hallitus oleks olnud põnevamad ;)
Aitäh kõigile, kes märkasid... ja märkamised kirja panid :)