laupäev, 23. aprill 2016

Trendid toitumises

...
Tegin omakorda valiku... sest keegi juba oli teinud.
Valiku emeriitprofessori ja toiduteadlase trendidest.

Kaunviljad.
Püreesupid.
Punapeet.
Täispiim.

Ja muidugi jääkideta toidutootmine.

Aga mul on hetkel mõned oma trendid ka.

Et need peedid, supid ja kaunviljad ikka nauditavamad oleksid. 




Puder kuulub ka minu trendide hulka.

Eriti see puder.

Saaremaa või pudrusilmaks.
Karulauguga või... või päikesekuivatatud tomatiga või.

Teemasse 100 head asja.
Neljakümne kaheksas.
Minu trendid toitumises.
...

2 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

alustan lõpust: just SEE puder ka minu lemmik! Muuseas, sohk, meil maksab veidi üle euro :D
Saaremaa või samuti vaieldamatu lemmik. Soolakristallidega, ostan siis kui soodus ja segan ise karulauku juurde. Päikesekuivatatud tomatitega võid olen ka mitmeid kordi proovinud. Nii et - mingi teatud blogijate salasöök :D
Nüüd siirdun Kubija ürtisid otsima.

tegelinski ütles ...

Kubja ürtidest on minu lemmikuks pitsamaitse, panen igale poole, eriti hea on omleti peal ;) Aga teised meeldivad ka, nii et juba mitmes pakk kasutusel...