laupäev, 9. aprill 2016

Sega kokku, määri peale

...
Ma olen selline laisk segaja ja määrija, aga tegelikult ju võiks.
Vähemasti midagi sellist, millega ei pea väga vaeva nägema.

Võtan teadmiseks mõned nõuanded.

Kõigepealt valin kase. See on mul käepärast olemas.

Kase kohta on siin nii ilusti öeldud.
Kask on tundlik puu, äratab inimestes intuitiivseid jõude, muudab nad tundehellaks ja sensitiivseteks. On asendamatu abimees depressiooni all kannatavatele inimestele: vabastab hirmust, kõhklustest ja muretsemisest. Rõõmustab lapsi ja lohutab naisi.

Kaselehti võib segada salatisse.

Kasepungadest mask on hea nahale.
Kuna see on nii lihtne, siis miks mitte.
Kokku segada ja peale määrida.

Peenestada 3 supilusikatäit pungi, lisada 1 tl hapukoort. Kanda näole ja kaelale, hoida peal 15 min. Pesta maha sooja veega.

Aga mitte ainult peale, sisse võib ka.

Kui kõnnid õues, söö 1-2 erinevate puude punga. Muidugi mitte mürgiseid.

On kevad ja on pungad.

Pungadest võib teha ka teed. 

Aga kõigepealt tuleb taimega rääkida, küsida luba, kas tohib, ja esitada palve, et aita.
Siin on kirjas, mis sobib ja mille vastu.

Mul on meeles, et lapsena vanaema juures jõime kogu aeg mustasõstra lehe teed.
Harjumusel on jõud, aeg-ajalt, kui meelde tuleb, joon nüüdki. 
Mõnikord olen lapsukestele ka pakkunud.

Täna teen tee pungadest.
Kevadiselt nohune ja käriseva häälega mina, peaks päris kosutav olema see tee.
Mis sest, et alles sellised kõhnavõitu.
Need pungad.
Mustsõstra põõsast.

Ainsad normaalse suurusega pungad olid rabarberil.
Ja mitte ainult pungad, lehed ka juba olemas.
Leherootsud tulekul.

Varsti võib kokku segada ja peale määrida.

Ja siis kook ahju.

Rabarberikook.

...

Kommentaare ei ole: