teisipäev, 31. märts 2015

Nimepäev

...
Leidsin kalendrist, et täna on nimepäev.

Irma nimepäev.

Irma oli minu ema väike õde.





Ma olen Irmat teadnud kogu oma teadliku elu. Käisin lapsena vanaemaga kaasas, kui ta Loksa surnuaias Irma haual käis.

Irmale oli väga vähe antud.

 

oktoober 1932 - juuni 1934.

Vanaema ei rääkinud temast suurt midagi, aga ma teadsin, et nii oli olnud.

Elu läks edasi ja rohkem tütreid ei tulnudki, tuli 3 poega.

Mis on ju ka väga tore... ainult et õde emal enam ei olnud.

Irma haual, ema ja vanaema. 
25 aastat hiljem.

...
Vanaema oli siis ikka veel väga noor, kui Irma sündis.
23 aastane.

Kahe väikese tüdruku õnnelik ema.




See oli mingi haiguse ränk tüsistus, mis saatuslikuks osutus.
Angiin... ja menigiit.
Vist.

Kõik see oli rohkem kui 80 aastat tagasi.
...

3 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

kurb ja igavikuline

tegelinski ütles ...

Nii on... ja tahtsin, et Irmast jääks märk maha...

Emmeliina ütles ...

olen mõelnud, et sellised me siin - otsime vastust sõnades ja piltides ning salvestame möödanikku