neljapäev, 22. jaanuar 2015

Õhtune hommikumõtisklus

...
Mõnikord ma kuulen... aga tegelikult ei kuule.

Kuigi äratus on juba helisenud.
6.30

Hommikumõtisklus.

Ma ei kuule, kui olen ärganud, end voodist välja kangutanud ja tegutsema hakanud.

Raadio mängib, aga ega ma ei kuule.

Ma ei kuule, kui ma pole suutnud end teki alt välja meelitada ja poolunes veel voodi soojust naudin.

Raadio mängib, aga ma ei kuule.

Mõnikord ma ikka kuulen.
Päris kindlasti kuulen ma siis, kui räägib J.T.

Võib olla sellepärast, et teada inimene.

Pigem aga sellepärast, et tema hääl lummab.
Seda on võimalik mitte kuulda.
Mitte kuulata.

Nagu seegi hommikumõtisklus.
Ilusad mõtted mõnesse minutisse mahutatud.


...
Aga ilusaid mõtteid on mujalgi.

Kirja pandud, üles tähendatud.

Mõned mõtted kummitavad juba mitu päeva.
Küllikese mõtted.
...
Teemasse "100 head asja".
Kolmekümne kaheksas.
Ilusad mõtted.
...

Kommentaare ei ole: