reede, 23. jaanuar 2015

Aasta läbi tegus

...
Nii tegus pole ma oma blogimise ajaloos veel olnud.
22 päeva ja 22 postitust.
Jaanuarikuine rekord on seni olnud 19 ja üldse rekordiks 23 postitust kuus.

Tänane siis rekordi kordamine!

Võimalik, et mu tegususe taga on see, et jõulude ajal sain kingiks "Tegude kalendri". Au koostajatele, pole just lihtne leida 365 arvestatavat tegu.



Mul pole olnud meeles vaadata, aga kui praegu vaatan, siis...
23.01 - Ole sõbralik!
24.01 - Lõõgastu!
25.01 - Sõida Narva! ... parem ma sõidan Pärnusse. 
Ja juba 24ndal. Laupäeval.
Eks ma siis pühapäeval lõõgastun.

Üldse on aasta 2015 mul hea kalendriaasta.

Üks kalender on see, kus mu lapselaps ka pildi peal. Püüdsin pildist pilti teha, aga lapselaps kadus pisikese pildi sisse ära. 

Parem las olla suurelt seina peal.

Ja siis on mul "Muinasjutukalender". 

 

Nagu muinasjuturaamat, piltide ja lugudega.
Jaanuaris on meil "Klopitsamurdja Benno".

Jälle väga vahva kalender.

Üks kalender on Selveri kalender, kus igas kuus üks retsept. Eelmisel aastal mõtlesin, et katsetan kõik antud retseptid läbi, või siis vähemasti üle-ühe.

Mitte ühtegi ei teinud, sel aastal ei hakanud mõtlemagi... või kui, siis õige natukene.
Vürtsikas läätsepada lillkapsaga... kõlab nii minulikult. Kuigi ma ei mäleta, kas ma kunagi elus olen üldse läätsesid teinud ja söönud.
Aga pajaroad mulle meeldivad ja mingi x aega tagasi ostsin isegi läätsed koju. 
Paja ka. 
Ehk saabki tehtud.

Siis on mul see kalender, kus "Meie küla eided" tegusid teevad. 
Jaanuaris on nad kuidagi eriti tegusad.


"Naistelehe" "Lastekalender" õpetab igasugu asju tegema.
Mulle meeldib lehekülg, kus isa särgist saab tütrele kleit. 
Taaskasutus on minumoodi tegemine.

Kui nüüd mõni kalender jäi jutust välja, pole hullu.
Nagunii ma kogu aeg unustan kalendrilehti keeramast, on nad siis seina peal või pole.

Aeglane mina, ajast maas.

Aeglane... aga tegus!
...

Kommentaare ei ole: