laupäev, 10. jaanuar 2015

Millist aluspesu vanainimene kannab?

...
Põhimõtteliselt ma ei pane siia pilte, mis pärit kes-teab-kust.

Aga see pilt Fb-s meenutas mulle ühte lugu... ja tõesõna, sobivamat pilti loo juurde lihtsalt ei ole.


Aga lugu ise oli nii.

Ema, kes võttis pestud pesu masinast välja, ei suutnud ära imestada oma hilis-teismelise pea olematuid aluspükse.

Loomulikult ta kommenteeris... mõnuga. 
Heatahtlikult küll, aga halvustava ja õpetava alatooniga.

Piiga, kes aasta otsa oli vanaema juures elanud ja seal koolis käinud, oli terane tüdruk.

"Emme... aga Mamma kannab ka sellist pesu!"

Kuna Mamma on emmele ämm, ma ei tea, kas ta julges kontrollida.

Kuskilt see lugu igatahes Mammani jõudis.
...
Et põhimõte - minu blogi, minu pilt - ei saaks rikutud, pean vist oma trussad ka siia üles riputama ;)

Ise küsin, ise vastan... neljas.
...

Kommentaare ei ole: