kolmapäev, 28. jaanuar 2015

Hommikune amps

...
Ma ei teagi, kust netiavarustest ma selle mõtte noppisin.
Aga väga mõnus igatahes.

2 spl toortatart 
tassitäis keefiri või jogurtit

Õhtul valmis segada, ööseks pehmenema jätta ja hommikusöögiks ära tarvitada.

Juurde võib panna igasugust head: mett, marju, rosinaid, purustatud pähkleid jne

...
Ja muidugi võib hommikul ka siit purgist ampsata.


Eriti tervislik suutäis.

Kuigi... kui aus olla, selle sai kaasa jõulukingiks, ega ma endale just tihti maiustamist ei luba.
...

2 kommentaari:

Hundi ulg ütles ...

Proovin selle tatraampsu kindlasti järgi.

P.S. Oleksin ka sõna kaasarääkinud sõnavabadusest, kuid olen selles asjas siiani nõutu.

tegelinski ütles ...

Kui ma selle toortatra koju tõin, mõtlesin, et keedan ühe tervisliku pudru. Puder ei kõlvanud süüa... Pärast uurisin ja sain teada, et toortatart ei keedetagi, leotatakse ja kuumutatakse, aga seda ma pole proovinud. Avastasin selle keefiris tatra, mulle maitseb.
...
https://farm8.staticflickr.com/7341/15777884164_519ba5af45_b.jpg

Sõnavabaduse kohta leidsin siit artiklist lause, mis mis haakus minu mõtetega - oma õigusi ei tohi kasutada pahatahtlikult ega heade kommete vastaselt. Tegelikult ongi see see, mida mõtlen