teisipäev, 13. juuni 2023

Pool mälu alles

 ...

Ei tea, pean ma nüüd rõõmustama, et pool on alles, või hoopis kurvastama, et kuhu teine pool kadus. 

Mälu, ma mõtlen. 

Ostsin täna kohaliku pealinna pisi-turult kilo väikseid värskeid kurke, et teen kiirhapendamist. Pisut enne protsessi lõppfaasi tuli kuskilt mälusopist esile: aga on ju kilekotikurgid! Ei mingit kaussi ega soolvett, kõik see kraam kotti kokku ja aeg-ajalt saputada. Kes teinud on, see teab ;) Mina olen pigem söönud, aga eelmisel aastal paar korda proovisin ikka ise ka teha. 

Hea,  et meelde tuli! Mu meelest ülihead!

Ja hea, et mälu veel olemas. Vähemasti poolest saadik.

Teine pool vedas alt. Olin unustanud, et soolasin Ritalt saadud tillid purki ja külmkappi. Lõunasöögi tegemisel uhasin igale poole tavalist soola: värskesse salatisse, pannikartulitele. Ja siis tuli meelde, et mul on ju pool purki seda head soolast tilli. Mis seekord jäigi kasutamata.

Õnneks kilekotikurke tehes tulid sügavkülma pandud tillivarred meelde... nii et olukord lausa lootusetu veel ei ole.

...

1. mail Matkakeskuses söömas... ka täitsa ilma tillita...


01.05.2023

...


2 kommentaari:

mustkaaren ütles ...

Juba tuleb jah.
Mul ka.
Till.

tegelinski ütles ...

Kusjuures, mul ei tule :(
Ainult tolmupilv tuleb, kui natuke sügavamalt ohkan....
Aga õnneks on hea sõber, kes oma kasvuhoonest mulle priske kimbu kaasa andis :)
Kadestan neid, kelle käe all kõik õitseb ja õilmitseb. Nii kasvuhoones kui aiamaal.