pühapäev, 5. aprill 2020

Perseiide oled näind?

...
Jätkan lauluteemaliste postitustega.

Nii tore, et Vikerraadio varahommikust alates nendega aega täidab. 
Laulud eesti keeles.

Mul hakkab kohe mõte tööle.

Näiteks täna, hetk tagasi.

Kosmosejõgi... lindude tee!

Taevast langeb 
superstaare,
perseiide oled näind?
Kosmosejõgi,
lindude tee.

Taevake, mul ju just need pildid fotokas!

Tervitused kosmosesse!

04.04.2020

Perseiide oled näind?

05.04.2020... lennuliiklus ometi seisab?

Kosmosejõgi, lindude tee.

04.04.2020

Pirn loole on muidugi see, mis posti otsas oli.

05.04.2020

Ei tea, mitu sammu on jaburaks minemiseni?
...

2 kommentaari:

konn, lendav konn ütles ...

Transpordilennukid.
Samuti olevat lennukompaniidel lepinguline kohustus liinilennukeid lennutada, kasvõi tühjalt. Kõlab jaburalt, aga mu reisisellist poeg rääkis. Trahvid lennujaamde mittekasutamise eest pidavat ületama tühjalt lendamise kahjumi.
Üritasin guuglist kinnitust leida, aga ei midagi!

tegelinski ütles ...

Mina nägin mõni päev tagasi fotot lennuväljast, mis nägi välja kui parkimisplats. Kahtlustan, et maandumisrada oli ka hõivatud.
Aga jah, transport ikka ju.
Tühjadest lendudest olen ka lugenud, samas nägi valitsus nii palju vaeva, et inimesi Eestisse tagasi aidata, tehti lausa erilende. Aeg vist selline, et iga päev midagi muutub.