kolmapäev, 8. aprill 2020

Esimest korda tellisin toidu koju

...
Täna sai siis kaks nädalat poes käimata, aga me ka ainult kahekesi. 
Saaksime kauemgi hakkama, aga piimakraam on jäägitult otsas. Viimase lõpu kallasin eile kohvile, lolli peaga pingutasin paki tühjendamisega, vabalt oleks jagunud veel tänasesse. 

Nüüd jõin hommikul musta kohvi.

Aegumisaega ei vaadanud, usaldasin maitsemeelt, täitsa värske oli lõpuni.
Kusjuures, tomatid ka pidasid 2 nädalat vastu, paar tükki on veel alles. Ega see mingi hea näitaja ei ole, et kesteab mis kemikaal, aga ehk on sordis ka asi. Mul tuttav tomatikasvataja, sügisel tõin  tema käest korraga ja palju, tõesti-tõesti, ka need pidasid hästi vastu.

Variant B oli ka: teen tomatid salatiks, kuumutan pannil koos sibula, küüslaugu ja maitseainetega.

Ei läinud käiku.
Variant B siis.

Tomateid hoidsin verandas, jahedad ilmad aitasid hoidmisele kaasa, külmikut kiidan ka, välja arvatud sinna ununenud konservherned, säilib kõik imehästi.

Herned läksid hallitama.
Tõstsin välja ja lasin rahulikult edasi hallitada.

Mulle hallitus meeldib, mul isegi üks lemmikpilt.

15.06.2014

Ma ei mäleta, mille hallitamist ma siis edendasin.

Aga tagasi teemasse.
Pühapäeva õhtul tegin kojutellimise ära, arvestusega, et mitte liiga vara, sest enne kolmapäeva nagu ei tahtnud.

Kiidan kohalikku ettevõtjat!
Kõik sujus suurepäraselt, mulle toodi trepile kast, kus 2 l piima, 2 l keefiri, 2 täistera sepikut,  2 leiba, 2 pakki sinki, 2 kodujuustu, 2 pakki heeringat ja üks pakk võid ning miski pakk lihapalle, 2 kg banaane ja 2 kg pirne.

Nüüd, kui seda arvet vaatan, on täitsa selge, et meie peres on kaks liiget! 

Eks lihapallide ja või jagamisel võivad probleemid tekkida!
...

Kommentaare ei ole: