teisipäev, 2. aprill 2019

Varjatud mõte

...
Olen aru saanud, et aru saamine on mul aastatega aeglustunud. Näiteks eile, 1.aprillil. Mina jõin köögis kohvi,  kaasa läks vannituppa, ja hetk hiljem tegi seal kõva kisa. Et tule vaata, sul pesumasin siin täiega uputab. Ehmatasin ja hüppasin... ja poole hüppe peal jõudis kohale: täna on 1.aprill!!! Maandusin toolile ja hõikusin: aprill, aprill, aprill! Aga ehmatus oli kohale jõudnud, süda kloppis ja kohv oli lauale loksunud.

Olin sunnitud tunnistama, mu keha reageerib kiiremini kui mõtlemisvõime.

Mis teha, mis teha!
Võib ju rõõmustada, et ikka kohale jõudis, mis sest, et hilinemisega.

Täna lugesin netis uudiseid. 
"Metsik hinnatõus: kütuse kallinemine maailmaturul jõudis Eesti tanklatesse".
Pikk ja kurb lugu. 
All oli tabel ka.
Et kui palju on hinnad tõusnud.
 95-oktaanise hind 2. aprillil  oli 1,377.

Mida siis see metsik hinnatõus tähendab?

Nojah, sama bensiin maksis 29.märtsil 1.305.
7,2 senti liitrile otsa... kui seda nüüd metsikuks nimetada. 

Kuulsin täna raadiost reklaami, et Borjomi saab soodushinnaga, liitri hind 50 senti tavapärasest odavam.
Või umbes sealkandis.
Miskipärast polnud juures lauset, et metsik soodukas.


Kui bensu juurde tagasi tulla, siis metsikult kõrge hind on olnud varem ka.
Isegi kõrgem veel.

25.05.2018 oli hind 1,389
26.10.2018 kogunisti 1,399.

Kuna mina bensiini ei osta, siis üsna loogiline, et ma lihtsalt ei saa aru.
Ajakirjanduse avameelsest ahastamisest.

Või on kuskil mõni varjatud mõte.

Kasvõi seda laadi, et meil peres ei osta keegi bensiini.
Kui arusaamisest rääkida.

Meil on D... tänane hind 1,337.
Tuleb tõde tunnistada: on olnud paremaid aegu.

Aga ei ahasta.
...

Kommentaare ei ole: