reede, 29. märts 2019

Hakkan hulluks minema

...
Ajas tagasi...

26.03.2019

Ei ühtegi päevakohast poliitilist sõnavõttu enam!
Ei kuula.
Ei loe.
Ei vaata.
Ei võta osa.

Unenägusid ka keeldun vaatamast.

No näiteks see... on ju märk, et hakkan hulluks minema.

Unenägu selline.

Et No teatri laval kuulutatakse maha.
Meie elus hakkavad maksma uued seadused.



Kõik mehed, kellel on lapsed rohkem kui kahe naisega, kuuluvad steriliseerimisele. 

Ja kõik abortidega seotud kulutused tuleb asjaosalistel lõdvapüksikummiga meestel kinni maksta.

Ja siis nad küsivad, mis on minul õnnest puudu!

Peatage rong, ma tahan maha!
...

4 kommentaari:

konn, lendav konn ütles ...

Hästi joonistad, eriti sabu!:P

tegelinski ütles ...

Eks ole, mu meelest ka hästi tehtud! Kahjuks ma ise ei ole nii andekas. Aga mis kõige kurvem, ma ei suuda meenutada, kes mu lemmikutest selle pildi joonistas...

TT ütles ...

Meestel on ikka püksilukk (kui just dressides töll pole), naistel on püksikumm ;)

tegelinski ütles ...

Ehhh... äkki siis alukad. Kuskil mõni lõdva kumm ikka ;)