teisipäev, 31. juuli 2018

Tagasi koju

...
27.07.2018
Ma nüüd ei tea, kas selle viimase päeva kajastamiseks räägin sellest, mida tegime ja kus käisime... või pühendun sellele, et pole hullu, kui sandisti läheb.

Aga las viimane jääb omaette teemaks.

Reedel oli siis kojusõidupäev.
Hommikul tegime poeringi. 
Realiseerimiskeskus
Kaltsukas
Rae konsum
Käsitöö turuletil

Mida koju kaasa ostsin? 
Endale, ikka endale! 


Milline mõnus kadakane lõhn, minust võib täiskohaga nuusutaja saada, eelmisel suvel tõin endale kadakase pannilabida. Nüüd on nii, et ei saa enne süüa tegema hakata, kui olen labida üle nuusutanud ;)

Lisaks mõned rohkem või vähem olulised ostud.

No ja seda sinises pudelis veini ostsin kaks korda, lihtsalt üks õnnestus puruks pillata.

Kindlad teemad päevaprogrammis olid
suitsulestad,
Saare õlu ja Muhu leib

Reomäe kalmistu


...
Suitsulestadega läks kõige paremini. Tellitud 5 + 3 kg oli külmkapis hoiul, kohapeal oli võimalik neid ka süüa. 
Loomulikult me sõime. 

Päris kindlasti sööme seal kunagi veel.
Nii hea oli!
Tihemetsa talus.

Koduõlut pakuti ka.


Pihtla õllemeister nr 2 andis oma toodangu suure pudeliga kaasale kaasa, mina ise ostsin nr 1 käest pisikese ingveri õlle. Mitte et ma eriline õllelemb oleks, aga mul nõrkus kõiksugu käsitööliste vastu, tore nende tööd oma ostmisega toetada.

Päev kulges kõiki traditsioone järgides, Muhust sai leib ostetud, nii et oluline kraam kaasas, edasi praamile ja Pireti turjal rõõmsalt Virtsu, sealt Pärnusse ja siis suund kodu poole.

Selle suve Saare-reis seega tehtud.
...

Kommentaare ei ole: