reede, 30. november 2012

Tänase päeva rõõmud

...
Igas päevas on vähemasti kolm olulist asja, mida tasub üles kirjutada. 
Täna ka.

Tuisune ilm.
Selle talve esimene lumeelamus. 
Hange tuisanud teed.
Lumeluited maja ümber.
Et kuuri pääseda, tuleks leida üles labidas. Aga selle ukse taga, kus on labidas, on kõige kõrgem hang.
 


Ja siis avastus, et labidat ei olegi vaja, et tuisutuisked on jätnud ukseesised vabaks.

 

...
Tänane magus.
Et mitte nädalavahetust poodlemise peale raista, ostsin leiva ja piima varudena valmis. Ja siis muidugi magusat, et jaguks kõigiks kolmeks päevaks.
Jäätis.
Jogurt.
Pähkliküpsised.
Vahukoor.
Kohupiimakreem.
Reede õhtuid ma armastan. Reedeti saab laiselda ilma südametunnistusepiinadeta. 
Eriti armastan ma neid reedeid, kus on midagi magusat nosida.
Jäätis.
Jogurt.
Pähkliküpised.
Midagi jäi ka homseks ja ülehomseks.

...
Kolmas oluline.
Tuttavad teletupsud.
Andsid õhtule värvi. Eriti valget.


Eks Kadrid peavadki kaunid olema.

Ja mulgipudru isu tuli peale. Kindlasti panen porgandit ka sisse.
Mulgipuder on lapsepõlvetoit, seda tegi vanaema laupäeva õhtuks, et kui saunast tulid, siis pudrupott ootas.
...

5 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

vaatasin ja õppisin mulgipudru tegemist Järvamaa moodi.
Meil pandi nurka puhvaika alla hauduma.
Üht kaunist Kadri kattis retrokangast rüü. Äkki olid mul sellised kardinad? Kunagi. Ammu.
:D

tegelinski ütles ...

Teleka viga, ei jõua süveneda. Et kas oli tuttav kardin või mitte :) Panin nüüd pildi juurde, saab täpsemalt uurida :)
...
vatiteki all tehti meie peres kunagi kruubiputru, seda olen ise ka teinud. Ja jogurtitegemine, alles üsna hiljuti, toimus mul tekikuhja ja padjakoorma all :)

tegelinski ütles ...

Pean oma postitusi täpsemalt sildistama.
Ülesöömine.
Üks märksõna, mis lugejaid mu blogisse toob.

osaline ütles ...

Ära kelgi oma magusavarudega. Kutsud veel külalise kaela. Mul natuke laulu veel meeles. :P

tegelinski ütles ...

Tule, teeme ära - klopin kõik allesjäänud magusa kokku ja kallan veini kastmeks peale :)
homme saab siis veel koogel-moogelit teha... või pannkooke.