teisipäev, 24. jaanuar 2012

Naistekas... ei kuulu soovituslikku nimekirja

...

Valmistasin vaimu, et pojal juubel tulemas, aga tänu tähelepanelikele sugulastele selgus, et juubel oli juba eelmisel aastal.
Aru ma ei saa, enda sünnipäevad suudan täitsa vahele jätta, kuidas need lapsed mul ometi nii vanad on?

Kuigi poja sündimise päev on homme, olin täna x aastat tagasi juba tegija, aga hoolimata sellest, et tunne oli paljulubav, läksin veel sugulase sünnipäevale. Sõin seal kõhu head-paremat täis, siis läksin koju ja käisin duši all.
Kaasale pistsin "Tervise ABC" pihku, et mida teha, kui tema peab äkki sünnituse vastu võtma. Ega siis polnud mingeid perekoole ega perepalateid, kaasa oli paanikas.

Sõitsime trolliga Taksopargi peatusesse ja edasi jalutasime Marksi sünnitusmajja, aga seal oli sanitaarremont ja rohkem mul jalutada ei lubatud, telliti kiirabi kohale. Kell oli miski pool üks, kui Keskhaiglasse sisse sain, 7.25 oli tita käes.

Väino, kelle sünnipäeval ma tol ajaloolisel päeval käisin, sai siis täpselt nii vanaks, kui minu poja homme saab.

Küll aeg lendab!

Igatahes... palju õnne tänasele sünnipäevalapsele!


...
Ja homsele sünnipäevalapsele!


Küll need lapsed on ikka nunnud :)
....

Kommentaare ei ole: