kolmapäev, 25. jaanuar 2012

Avastame toite... meem selline (II osa)

...
Ma siis endiselt uute toodete otsingul.

Nii tark olen küll, et tean - soja on kasulik. Ja et tofu on sojale miskitviisi sugulane.

Vikipeedia ütleb:
Tofu on sojapiimast valmistatud kohupiima- või juustulaadne toiduaine. Tofu ja sellest valmistatud toidud on Hiina ja Jaapani rahvaste köögi traditsiooniline osa.

Seepärast tegin seekord siis sellise ostu, soe soovitus kaasas.
Ole terve!
Kes siis terve olla ei tahaks!


Ega ma nüüd väga vaimustatud ei ole, määrisin teist küll muu määrde asemel leivale, kuid võõras mekk oli isegi küüslaugu kõrval liiga tuntav.
Aga küll ma harjun.


Kuna kuupäev juba kukkus, katsun homme asjaga ühele poole saada, hakin küüslauku juurde ja segan siis pastatootele sekka. Ehk õnnestub kodakondsetele sisse sööta.
Pean ju ometi nende tervise peale ka mõtlema.
Ise nagunii.
...

6 kommentaari:

L. ütles ...

Mina ei harjunudki sojatoodetega. Paar kord proovisin ja nüüd olen loobunud. Ei maitse.

tegelinski ütles ...

Ma siiski veel loodan :) Vormiroog oli täitsa söödav, ja uue toote ostsin ka. Sellest edaspidi, siis kui kasutusele olen võtnud.

rohereena ütles ...

Minule täitsa meeldib, kuigi tahtis jah harjumist.

tegelinski ütles ...

Ma harjutan edasi ;)

reet ütles ...

Väga vabandan, aga soja on kasulik ainult neile inimestele, kelle kodumaalt soja algselt pärit on. Eurooplastel tekitavat sojatoodete tihe tarbimine soodsa pinnase Alzheimeri tõvele. Nii väidab minu arstist ämm, ja mul pole siiani olnud põhjust tema meditsiinialastes teadmistes kahelda. Nii et sojatoodete maitset pole mõtet endale peale sundida, kui just esimesest suutäiest meeldima ei hakka.

Muidu olen juhuslik mööduja, siin blogis teist korda ringi vaatamas. Meeldib, tulen varsti jälle.

tegelinski ütles ...

Aitäh märkamast :)
...
Soja kohta olen rohkesti kiidulaule kuulnud, aga küllap sellegi on mitu otsa, see parem ots ja halvem ots. Eks ma natuke veel katsetan, oma mugavuse-mullis vast ülepingutamisohtu ei ole :)