reede, 20. jaanuar 2012

Milline vorm?

...
Kui mina algklassides käisin, kandsime me kõik koolivormi. Triibuline pluus ja sinine seelik. Mingil ajal oli veel must põll ka ees. Punane täheke rinnas.

Hiljem olime pioneerid. Kaelarätt oli viltu kaelas, kahjuks ma seda pilti üles ei leidnud.
Põlle siis vist enam ei olnud.

Hiljem polnud kaelarätti ka, see oli kuskil kotis ja ainult siis, kui kontroll tuli, sai kaela seotud. Kutsusime teda hellitavalt kaltsuks. Hiljem tegin sellest vist oma lapsele punase päkapikumütsi... koos pioneerieaga lõppes ka mu poliitiline ja parteiline tegevus.

Sellist koolivormi mina kandnud ei ole, see oli peale minu kooliaega.


Mul on tõeliselt kahju, et minul oma vormiriideid alles ei ole.

...
Aga see-eest tegin ma täna vormirooga.
Pakk pelmeene, pakk külmutatud aedvilju.
Ühed keetsin läbi, teised kuumutasin pannil.
Siis ladusin vormi.
Ümmargune vorm ;)
Peale kallasin segu: hapukoor-riivitud juust-muna.
Ja ahju küpsema.

Päris hea tuli välja.

...
Teised fotojahtivad küsivad ka.
Milline?
...

10 kommentaari:

TwD ütles ...

Vorm ja vorm...hea uperpall!

Ti:a ütles ...

oi milline nostalgia ja hea mõte samas koosseisus! kummardab, teeb kraapsu ja pika aplausi!

Udo ütles ...

Ükspäev proovisin vene sõjaväevormi selga ajada. Ei mahtunud. Eks ikka tänu nendele vormiroogadele.

tegelinski ütles ...

oo ja, eks minagi mäletan neid kroonust tulnud saledaid poisse :)

Köögikata ütles ...

Oi, see on ju minu koolivorm!!! No esimes(t)es klassi(de)s oli pluus veel sihuke ilmetu helesinine. Uus, tume oli palju ilusam. Ja ruuduseeliku õmbles ema mulle ise, passega, sest poeomaga nägin välja kui heinasaad. Mõned õmblesid ka lihtsalt voltide ülemise osa kinni.
Aga "kaltsust" tegime me koorilaulutunnis roose.

Pelmeeni-köögiviljavorm kõlab väga isuäratavalt. Hea, et mul hetkel kõht täis on.

Piret Tamm ütles ...

Oi, tänud-tänud. Millised pildid! Ja millised vormid! Õnneks mul omal pada tulel podiseb, muidu peaksin kohe kööki askeldama minema. Kõht tühjaks läks kohe.
Ja koolivorm pani nostalgiliselt ohkama. Järelikult, sinu pildid olid millised? Emotsioonikad:) Tänud!
veraprima.wordpress.com

tyyp ütles ...

minu vorm oli just seesama triibulise pluusiga.
aga nüüd on vormid lopsakad ja peab valima, mida selga, mida suhu!

tegelinski ütles ...

Lõbus on teiega :)

enetimm ütles ...

nii tore meenutus, kuigi minu koolivorm polnud ka selline, on peale minu aega pärit. ainult "kalts" ja sinine pluus on tuttav ;)

Skarabeus ütles ...

See väike oli vist minu aegne küll,aga sinna juurde käis sinise-valge triibuline pluus...
Aga pelmeeniroog on väärt järeletegemist.