teisipäev, 17. märts 2020

Päeva algus

...
Sõbrants helistas eile õhtul ja kommenteeris veidi murelikult, et nüüd vist sellised ajad, pole vaja küsida, kas kodus oled.

Kodus, kodus.
Õhtul kodus.
Hommikul kodus.

Teise sõbranna saatsin hommikul seitsme paiku tööle, tema istus rongis ja mina lebotasin teki all. 

foto autor: Kati 

Kui ta saatis foto päevavalgusest Balti jaamas, tuli mulle meelde, et kell pool kuus hommikul ma mõtlesin, et tunni aja pärast lähen välja päikesetõusu pildistama.
Kas ma läksin?

Kell seitse polnud ilmselgelt enam mingit päikesetõusu.

Ja Ritsikas saatis oma hommikuse pildi: meri ja luiged.

Foto autor: Rita

Nojah, kui sul on sellised tegusad sõbrannad, siis peab end ka liigutama hakkama!

Loodan vähemalt, et Milvi magas kaua ;)

Ja tal on selleks täiega õigus!
Milvil on täna sünnipäev!

Pildid kahjuks on fotokarbis, aga midagi ma leidsin. 

Foto autor: mina ise!

Usun, et kogu meie klass (ainult tüdrukud!) ühineb minu õnnesooviga.
...

2 kommentaari:

konn, lendav konn ütles ...

Äge tüdruk-tiine pilt! Esireas prillidega blondiinil on kenad sääred:)

tegelinski ütles ...

No mis, siin nüüd vahet tegema!
Meil oli klassis 20 kaunitari ;)