teisipäev, 3. oktoober 2017

Sexy Rexy ja mustad tomatid

...
Käisime sünnipäeval.
Juba 28ndal.

Sünnipäevalaps oli tegus nagu alati. Kamandas kallist kaasat ja kolme kassi.

Kasvatas mustavärvilisi tomateid.


Ja hoidis silma peal Sexy Rexyl.


Sellise nimega roos sai meil koos õe perega viidud paar aastat tagasi, kui suguvõsa kokkutulek oli, perede ühisesse roosipeenrasse.

Lapsepõlvemaale.
...

2 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

Tegelikult on kommentaar mõeldud sinna vanusepostituse alla, aga noh, vana inimene nagu ma olen, võtab kõik aega :D

Mäletan Su kummutiblogi. Kõnetas, nagu kombeks öelda. Ning fotojahti, mille orgunnis keegi...oh ei mäleta, vana inime ikka juba :D
Oleme enda blogi kujunduse samaks jätnud, mulle tegi Poeg 4 delfi blogi mais,2007. Õnneks olin nii edev, et printisin kogu pooleteise aasta blogi välja. Kommentaarid ka. Pärast seda delfi blogi kadus.

Leidsin veel ühe ühisosa: ka mina läksin 43-selt uuesti kooli. Ning lapsed ja nende lapsed on meile väga tähtsad. Mõnikord on mul tunne, et me tunneme teineteist, möödume kusagil, noogutame ja pärast mõtleme: ei tea, kes see oli. Vana inimene näe, ei mäleta :)))))
Selline jõud on blogimisel!

tegelinski ütles ...

Meil jah pikaajaline tutvus.... See juba natuke rohkem, kui niisama tere-tuttavad :)
Mulgi vana blogi tekstid suures osas alles, tol ajal kirjutasin arvutisse ja alles siis tõstsin loo blogisse. Kuigi arvutis pole sellist korralikku süsteemi, olemas nad on.
Hetkel tunnen, et tahan hoopis pastakaga paberile (kaustikusse) kirjutada, aga kuna blogisse saab pilte panna, siis kirjutan ka siia hea meelega.
Ja siin käivad ju sõbrad/tuttavad külas :)