laupäev, 31. detsember 2016

Igatsugu targad sõnad

...
Uuel aastal anname me igasuguseid lubadusi... millest mõned ehk saavad ka täidetud.

Enamus kipub õhku jääma. Vähemasti minu puhul.

Hea näide oleks kaalust alla võtmine, sest kui ma oma sagedased uue aasta lubadused võtta kaalus mõned kilod alla oleks ellu viinud... ilmselgelt oleks ma juba modellikaalu saavutanud.

Nende paljude aastate jooksul vähehaaval kaalu langetades.

Aga mida poole, on kaal.
Modellikaal. 

Välimusest rääkimata. 

Tõenäoliselt tuleks uus kaal muretseda.

Seda enam, et kaasa hiljuti kurtis, et minu kaal karjub appi, kui tema peale astuda.

Ma nüüd ei mäleta, kas tema astumisel või minu astumisel.
Aga vahet ju pole. 

See oli sissejuhatus.
Põhilugu on siin.

Ega ma neid 20 õpetussõna kõiki meeles pidada ei suuda, ammugi siis teostada.

Ma lugesin need läbi.

Leidsin, et mõned on väga õiged.

Ja mõned võiks meelde jätta.

Eelneva jutu jätkuks ehk see:

Lase minna enesehaletsemisel. Sa ei ole oma kehakuju ega see number kaalu peal. Sinu isik on oluline ning maailma vajab sind just sellisena nagu oled. Väärtusta ennast!

Sel aastal ma mingeid kaalulangetamise lubadusi ei anna!

Lase minna mõtetel, et sa pead teadma, kuidas midagi korda saata - me õpime oma teed tundma sellel kõndides.

Lase lahti vajadusest teha rohkem ja olla enamat. Praeguseks hetkeks oled teinud enda parima ja sellest piisab.

See on see, millega saab ehk mõned tegemata jätmised välja vabandada?

Igatahes arvan, et neist kolmest piisab.

Esialgu.


20. detsember 2016... laste uus pisi-kiisu.
Õpib tundma oma teed sellel kõndides.
 ...
Teemasse "100 head asja"
Viiekümne esimene.
Elutarkused.
...

Kommentaare ei ole: