teisipäev, 8. aprill 2014

Mälestused

...
Täna rääkisin telefoniga.

Noorem sugulane meenutas Fb-s augustitormi ja rongisõitu, minule meenus vana laut, mille kokku kukkumist seostan just selle tormiga.



Helistasingi onule, aga tema polnud kindel, kas just sellel korral.

Mäletan seda lauta väga hästi, minu meelest oli seal minu lapsepõlves aeg-ajalt isegi mõni loom sees.

Tegelik talupidamine oli enne minu ajaarvamist.


 Kui kolhoosid asutati, viidi loomad kolhoosi, heinaküün kukkus kokku ja laudast jäid alles vaid katus ja püstpalgid.


Hiljem on laut siiski kasutamiskõlbulikuks kohendatud.


Kuni tuli torm (1967?) ja tegi ära selle, millega ei aeg ega kolhoosikord hakkama ei saanud.


...
Vana lauda kohale ehitati 90ndate algus-aastail uus laut.

Aga see on juba uus lugu.

....

Olen õnnelik, et mul on neid lähedasi, kes meie suguvõsa asju ja möödanikku lahti rääkida teavad.

Siit tuleb juba neljas põhjus.
Olla tänulik.
...

3 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

Muljetavaldav ja kadedust tekitav fotokollektsioon.

tegelinski ütles ...

Aitäh märkamast :) Mulle väga meeldivad lood, mida need pildid räägivad, ja tegelikult on mul hea meel, et olen neid arvutisse kogunud, just tänu sellele saan nendega tegeleda. Loomulikult on nende väärtus fotodena oluline, aga kuna kõiki pilte ei saa ju endale tahta, siis pildistama olen ma olnud kärme :P ... õnneks keegi pole keelanud.
Kusjuures, päris palju neist piltidest on tegelikult minu enda käes ka.
Täna leidsin sellesse lauda-kollektsiooni enda kaustadest paar uut pilti ja sain natuke ajalugu ka juurde.

Emmeliina ütles ...

tore!