laupäev, 5. aprill 2014

Magus magamine

...
Mina küll ei suuda 100 päeva järjest õnnelik olla.
Ma vist ei suuda isegi 100 päeva järjest iga päev ühte õnnelikku hetke märgata.

Ma teen parem oma projekti.
100 põhjust olla õnnelik.
Ehk lihtsamalt öeldes:
See mulle meeldib!

Esimene põhjus... magus magamine. 

Vana voodi viimane päev

Uue voodi esimene päev

Pärast seda, kui voodi sai 90 kraadi uue suuna, on mu magamine õhtusemasse aega nihkunud. Eile näiteks läksin juba kell 10 magama ja nautisin und 9 tundi järjest.
Paar korda ärkasin öösel üles, lühikest ärkvelolekuaega kasutasin, et mõelda: küll on magamine mõnus.

Nüüd on mul uus lai voodi, see võimaldab tõsta ka viletsamate ööde kvaliteeti.
Huvitegevust käepärasemaks muuta.
Tagaserva ära kasutada.

Pooleliolev raamat.
Paar uuemat ajakirja.
Värsked ajalehed. 
Mobla ja ussimäng.

Viletsamatel öödel olen ma täiesti võimeline  paar öist unetut tundi sisukalt mööda saatma.

Magusale magamisele aitab soodsalt kaasa, kui põrandalamp soojust ja valgust jagab. Palju parem on unenägusid vaadata, igaks juhuks hoian lampi siiski natuke kaugemal, juhuks kui pirn peaks äkki pauguga läbi põlema. 
Mida on juhtunud.
Ja need uued lambipirnid on nagunii kuidagi jahedad.

Ega ma unetuse üle üldiselt kurta ei saa, autosõit (õnneks ei pea ma roolis olema) annab alati võimaluse pisut lühemaks või pikemaks uinakuks, mingi probleem pole ka juuksuri juukseid-hellitava tegevuse juures tukkuda, aga suurim saavutus oli muidugi see, kui kunagi hambaarsti toolis tukastasin. 
Loodan, et hambaarst ei märganud, vaevalt et ma suu pärani norsanud oleks.

Nii et magus magamine on väga oluline.
Ja ma ikka täiega kaifin seda.
...
Netist leidsin ka Une astroloogia
Tekst on kohati segane, aga seda lihtsam on välja noppida just nii, nagu mulle sobib.


Nojah, siin ka juttu kalade unest.
Kalad on väga rahutu unega ja ajavad alati voodipesu sassi ning pahupidi. Vahepeal nad isegi norskavad kuigi nad ei tunnistaks seda elades.

Nagu öeldud: eladeski ei tunnista.

Isegi ei usu mitte, mida siis veel tunnistada.

Teisest küljest, mis puutub sassis voodisse... ainult sassis voodis saabki mõnusasti magada...

Ja mis puutub unenägudesse... see on juba uus teema.

...

Kommentaare ei ole: