neljapäev, 29. aprill 2010

Viis aastat blogimist...

...
Uskumatu, et juba nii kaua.
Kohe-kohe saab täis 5 aastat.
Mäletan algust (mai 2005) päris hästi.
Ja imestan, et olen suutnud nii järjekindel olla. Mitte minulik...

Aastapäevi pole just tähistanud, aga sissekandeid on viie aasta jooksul kogunenud ikka üksjagu.
Iga maikuu algus on omamoodi tähtpäev siis. Omamoodi algus.
2006
2007
2008
2009

Igas kuus mõni... või natuke rohkem kui mõni.

465+257 postitust viie aasta jooksul.

Mingil hetkel vahetasin kodukohta.
Nüüd juba siinmailgi peaaegu 2 aastat.
Valitud peatükke minu elust... olulised pisiasjad...
...

5 kommentaari:

Udo ütles ...

Viie aastane inimene on veel päris laps. Inimene kes viis aastat bloginud, enam kuidagi laps olla ei saa.
Õnnitlused ühelt Sinu blogi püsilugejalt.
Eriti meeldivad mulle Sinu pildid. Neis on midagi tuttavlikku.

helle ütles ...

Väga staažikas ja sisukas blogija.
Ma ei mäletagi täpselt, millal mina Sinu püsilugejaks sain.
Palju häid mõtteid edaspidigi!

Helve ütles ...

need varasemad päevikud oli superhea leid mu jaoks! tänud, et neile viitasid.
olen samuti Sinu püsilugeja alates ajast, mil blogspot`i tulid.

Hundi ulg ütles ...

See juba peaaegu kogutud teoste esimene köide.

tegelinski ütles ...

Aitäh kõigile, kes mul kummutis külas käivad...
ma ju ise ka... teie sage külaline :)