kolmapäev, 14. aprill 2010

Tänane naistevahetus

......
Meest ma ei vaheta.
Selleks on natuke rohkem särtsu vaja. Aga mida pole, seda pole. Särtsu.
Kui mul ikka esmaspäeval korraga tükki kolm täiesti käeulatuses oli - 3 meest -, said töised asjad aetud. Aga näkku oleks ka võinud vaadata. Hiljem kolleegidelt kuulsin, k e s n e e d külas käisid. Need kolm on Eestimaal vaat et sama tuntud kui kolm tenorit üleilma. Teada-tuntud mulle endalegi. Rohkem küll tele-ekraanilt, aga vahet pole.

Olen sunnitud tõde tunnistama, et täitsa maha käinud. Mina ise siis.
Aga ega need härrased muidugi ka nooreks pole jäänud... võin siiski kerge kahjurõõmuga ennast lohutada.
...
Et pinge elust päris ära ei kaoks, tegelesin täna hoopis naistevahetusega. Mitte et need eelmised naised mu elus halvad oleks olnud, ega siis reality-s naistevahetus sellepärast ei toimu, et oma ja vana vilets oleks. Ikka vahelduse mõttes.

Vahelduse mõttes on mul nüüd uus hambaarst. Sissejuhatuseks küsis 250 krooni, aga see pidi alles algus olema.
Oh need naised, need naised... muudkui maksa...

Teine uus naine mu elus küsis ligi 500 kr. Vana oleks kindlasti vähemaga leppinud.
Aga uus pakkus kohvi ka. Ja tegi salgud sisse, vanal oli eelmine kord nii kiire, et salke ei saanudki.
Nii et sain juuskuris ka käidud. Täitsa uues kohas ja uue juuksuri juures.
...
Igati vaheldusrikas päev täna.
Ma saan nüüd aru küll, miks mehed naisi vahetavad, mis sest, et vana täiesti kõlbuline on.
Ja isegi nõus on rohkem maksma...
...
Pildil on tädi Ats. Tema püüab nüüd küll meest vahetada.
...

Kommentaare ei ole: