neljapäev, 7. mai 2020

Mitte keegi mind ei usu

...
Kui nüüd aus olla, siis kõige vähem uskusin ma ise.
No et ma karu nägin.

Aga kui ma teistele rääkisin ja järjest ja järjest keegi mind ei uskunud, siis järjest ja järjest hakkasin ma ise uskuma.

No et see ikka oli karu, keda ma nägin.

Kui nüüd kõik ausalt algusest peale ära rääkida, siis eile kell 9 paiku läksin ma õue kõndima.

Tundus, et tuleb meeleolukas loojang.

Fotokas on mul alati taskus.
9,5 x 5,5 x 2,5.
Märk sellest, et ongi pisike.

Loojang oli tõesti kaunis, mõnest kandist punane, teisest lilla ja kolmas kant kullakarva.


No ja siis hakkasin ma ringiga koju tagasi jõudma, loetud minutid enne kümmet.

Jupike maad veel käia, just metsavahetee.

Ja siis läks keegi rahulikul sammul üle tee.

Päris kaugel oli.
Pimedaks kippus ka.

Niipalju sain aru, et loom oli suur. Kui suur... tont seda teab.

Proovisin küll fotokaga pildile saada, aga see ei käinud nii kähku. Loom küll suht jalutas ja hetkeks isegi seisatas teeseraval, nagu vaatas minu poole... aga siis tuli kaugemalt auto ja loom kadus puude vahele.


Kõik, kes pilti näinud, raputavad pead ;)

Kuidas ma nüüd siis tõestan, et see oli karu!

Peaks sõbrantsile helistama, tema kindlasti usub mind.
Tema on korduvalt küsinud, kas olen omale juba kaitsevahendi muretsenud.
Gaasipihusti.

Kui ma niiviisi mööda padrikuid kolan.
...

11 kommentaari:

Ireen ütles ...

Kui ise ka enam ei usu, pead hööveldatud teelt jälgi otsima.

tegelinski ütles ...

Hmmm... see on hea mõte! Kuigi mul on tunne, et ta keeras alla mõned meetrid teest edasi...

konn, lendav konn ütles ...

Kindlalt karu! Sarved on ju selgelt näha!

tegelinski ütles ...

Tütreke pakkus, et siil udus. Ju ta siis sarvi okasteks pidas :P

Helve ütles ...

Mina usun. Ja et oma usule natukegi kaalu lisada, ütlen, et ma ei ole kergeusklik. ;)

tegelinski ütles ...

Hea, et on neid, kes usuvad! Sobib fb-sse uueks kogukonnaks: Mina usun KARU!
Näen, et ka lähedased on juba nõus ühinema.
Kaalu lisamimine on hea mõte.
Minu poolt näiteks vihje, et sada meetrit õue poole on karu ennegi nähtud!
http://kummut-tegelinski.blogspot.com/2018/05/karu-keset-oue.html

konn, lendav konn ütles ...

See karu tundub emane olevat - sarvi pole!
Või on need juba maha jooksnud...

maailmaparandaja ütles ...

Ma nägin üks aasta Saaremaal karu. Päise päeva ajal, lähedalt. Mitte keegi ei uskunud, sest noh, Saaremaal ju teadupärast pole karusid. Alles siis kui veel kümmekond inimest teda nägi ja mõned väga selged ja head kaadrid saadi, hakati uskuma.
Nii, et mina olen iga kell valmis karusse uskuma!

tegelinski ütles ...

Jeee! Ongi kogukond koos!

Unknown ütles ...

Kuidas saate oma suhteid oma endise abikaasaga korda saata, mu mees jättis mind maha ja tõesti, ma ei lakka teda kunagi armastamast, puutusin pärast 5-aastast lahusolekut kokku dr Sacre'iga, kes on õigekirjavalaja, kes aitas mind ja mu meest tagasi mulle ja täna elame taas õnnelikult koos, võtke ühendust dr Sacrega kõigi suhetega seotud probleemide korral, kui ta teid aitab, kirjutage WhatsAppis
+2349076034359 või kirjutage talle e-posti aadressile sacretempleofpower@gmail.com

Proua Fien jaan.

Unknown ütles ...

Kuidas saate oma suhteid oma endise abikaasaga korda saata, mu mees jättis mind maha ja tõesti, ma ei lakka teda kunagi armastamast, puutusin pärast 5-aastast lahusolekut kokku dr Sacre'iga, kes on õigekirjavalaja, kes aitas mind ja mu meest tagasi mulle ja täna elame taas õnnelikult koos, võtke ühendust dr Sacrega kõigi suhetega seotud probleemide korral, kui ta teid aitab, kirjutage WhatsAppis
+2349076034359 või kirjutage talle e-posti aadressile sacretempleofpower@gmail.com

Proua Fien jaan.