pühapäev, 8. detsember 2019

H nagu hetk

...
Just siis, kui mõtlesin õiget H-sõna, tuli raadiost laul.
Ja sõna.

H nagu hetk.

Vaid tuul, mis puudutab hetkeks... 
Vaid vihm, mis joodab mu suud...
Hetk... veelgi kaduvam tuulest ja veest... meile antud aeg.
Ainult hetk... 
Hapram tuulest ja tähisest ööst.

Ma ei tea, kes laulis, ma ei leidnud ka laulusõnu.

Aga ma olen ammu aru saanud, et keegi, kes oma lähedusest märku tahab anda, kasutab selleks raadiot.
Küllap neid sõnumeid tuleb sagedamini kui mina taban, aga aeg-ajalt nad minuni jõuavad.
Kui ma raadioga kahekesi olen.

Hinged?

Mina küll usun, et kaitseingel on olemas.
Hea haldjas, kes silma peal hoiab ja hüva nõu annab.

H nagu hea.
H nagu haldjas.
...
H nagu hall.
H nagu haiku.

Proovisin ka kirjutada.
Haikut.

Hallid hommikud
haavatud haabade all...
hoop hoobi otsa.
...
Hinged hägused
hõljed hauatagused
hetked hääletud


Süngeks läks?

Pole hullu... lihtsalt hetked.
...

Kommentaare ei ole: