teisipäev, 15. jaanuar 2019

Valikuvabadus

...
Kas mõned tunnid mõttetut raamatut lugeda või sama palju aega, et lõpetada üks paljudest poolelijäänud õmblustöödest?

Nojah, kui kell 4 läheb uni ära, siis õmblema just ei hakka, aga raamatu esimesed 50 lehekülge ma suure tõenäosusega lugesin päevasel ajal. Juba siis ei meeldinud.

Ometi võtsin ta öösel pihku... kuigi mul oli täitsa valida, sest teine kogust võetud raamat on kriminull. 450 lehekülge pinget ja põnevust. 
Mis kindlasti poleks uinumist soodustanud.

Aga raamat, mida ma loen.  
Kui seda lugemiseks nimetada, pigem lappan läbi.

Tagakaas ütleb ilusti, et Laura sattus armukolmnurka. Mu meelest lihtsalt puges korraga kahe mehe külje alla, kusjuures üks neist abielus ja kahe lapse isa. 104. leheküljel oli ta koos nii Tomi ja Devoniga,  122. kolis Tomiga kokku (kes vahepeal oli jõudnud oma pere maha jätta) ja 170. leheküljel oli Devoniga voodis. Viimasel leheküljel tegi Devon talle abieluettepaneku. 

" "Jah," ütlesid mu huuled, enne kui ükski mõte mu pähe jõudis tulla."

Aamen!

Ma ei tea, mis sai Tomist, kas temal enam mingeid valikuid oli.

Loodan, et mu ülejäänud päev sujub paremini.
Õmblen.
Või võtan riiulist Õnnepalu või Mikita.

Nüüd lähen õue lund tõrjuma.
Võiks muidugi toas tolmu imeda... aga õnneks on mul vabadus valida.

Neil lindudel ka.
Valikuvabadus.
Lendan ära... ei lenda ära...


...

Kommentaare ei ole: