pühapäev, 3. juuni 2018

Tundub kui petuvärk...

...
... aga tegelikult on puhas tõde.

Meil sadas, mitte see eelmine öö.

Ööl vastu laupäeva.

Ärkasin 5 paiku üles, sest paugutas ikka kõvasti.
Tee peal olid loigud, aga natuke sadas siis veel edasi.
Loomulikult on mul asitõendid.


Et mis vihm see ka on?

No pada sai ikka vett täis! 
Vist üle ääregi.


Ma olen päris kindel, et just mina olin selle erakordse loodusnähtuse põhjustaja. Nimelt ma lükkasin ühe olulise töö hommikuks, hea oli vabanduseks mõelda, et nagunii sadama ei hakka.

Oluline töö? Nojah, puude ladumise pidulik lõpetamine.


Õhtul enam töö tegemiseks vajalikku mõnusat olemist ei olnud. 

Mäletan seda mõtet.
Kah asi, vähemasti vihma pole karta.

Loetud tunnid edasi hakkaski sadama.

Tänaseks on töö tehtud.
Plats puhas.

No ja kuiv maa sai sõõmu vett... ma olen endaga rahul.
...

4 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Me ladusime viimati 10 ruumi ühe jutiga ära. Oleks pidanud ka töö pooleli jätma ja mõtlema, et vihma niikuinii ei tule. Täitsa ebaaus.Meil on ka üks pajatäis vähemalt vaja.

Ireen ütles ...

Mina olen ka süüdi - õhtul lootsin, et telekas ja arvuti rikki läheksid.

tegelinski ütles ...

Selline see elu on ;) Vale mõtlemine õiges kohas.... või siis õige mõtlemine vales kohas. Ja täpselt ajastatud. Küll märku antakse!

neiud ärevil ütles ...

Just. Mu laps jättis rõdule oma padja ja päevitamisteki ja mõtles ka, et ega vihma ei tule. Tilgakese saime meiegi. Vähemalt padi kuivab nüüd tuule käes.