kolmapäev, 20. september 2017

Pisike juubel

...
Nüüd on nii, et 20 töövaba päeva on täis.
Pisike juubel juba ju.

See, et blogile vähe aega olen pühendanud, pole tegelikult ajapuudusest. Või et midagi poleks kirjutada.
Olen lihtsalt uue arvuti ootel, vana arvuti on aeglane kui tigu ruudus. Ja tahvliga hakkan alles tasapisi kohanema.

Kuna suuri tegusid pole teinud... aga kogu aeg ikka olen midagi teinud, siis sirvisin oma käepärased pildid läbi ja valisin välja, et igasse päeva pilt.

1. september on olnud päikseline.



2. septembril olen seenel käinud, aga et seeni oli nii napilt, pole mõtet näidata. Pigem see koibik, kes tegeleb meie majapidamise lammutamisega. Ja ehitusdetailide laiali tassimisega. 

Minu meelest.


3. septembril olen pühendunud kodu kaunistamisele. Aga võimalik, et lihtsalt koristasin.


04.09 käisime Tapal. Pilti tegin ka, aga pole hetkel käepärast. Sealses kaltsukas oli nii ägeda mustriga sein!

05.09
Käisime Paides. Mina istusin autos ja kaasa käis autokaupluses.
Pildil peaks olema poeaken.
Või osa aknast... kui täpsem olla.



06.09
Kui Mette maal oli, tegime sellise perfomansi.
Katkised kruusid, nõgesed. Ja lood. Igal kruusil oma lugu.

See oli augustis. Nüüd on keegi meie kunsti täiendanud.
Keegi neljajalgne.

Tegin siis pilti.


...
Kuna kokkamine mulle meeldib, on mul aeg-ajalt mõni toidupilt.
07.09 olen omletti teinud.


Tomat, paprika, suvikõrvits, sibul, porgand. Ja muna.

08.09 käisin metsas kolamas, aga see lugu on juba blogis.
Pärast sadas vihma.


10.09 oli vanavanemate päev. Oli nii lapsi kui lapsukesi. Ühe olen pildile püüdnud.



11.09 olen selfi teinud.
Mina ja mu lilled... kingitud 30. augustil töökaaslaste poolt.


Ja edasi sai mitu päeva metsas kolatud. Ikka seened ja pohlad... ja rohkem ikka pohlad.





Ja siis tuli nädalavahetus. Ja lapsed. 
Tulid. Olid. Läksid.

Jälle üks teele saatmine.


...
Selle nädala pildid on veel fotokas.

Kui kätte saan, lisan juurde. 

Et lõpp oleks ka täpselt fikseeritud.
...


Kommentaare ei ole: