kolmapäev, 25. september 2013

Midagi müstilist

...
Minu mobiilis on 3 numbrit, kus nime ees on sõna Juuksur.

Esmaspäeval helistasin.

Kõigepealt Juuksur M, sest tema asub kõige ligidamal.
Kas saaks kohe homme, äärmisel juhul ülehomme, ainult pisut lõikamist.
Kahjuks ei saa.

Järgmisena Juuksur I. Juuksur I on kõige kauem minu juuksur olnud. Juuksur I on alati üsna hõives, nii ka seekord. 
Saab küll, aga alles oktoobris.

Mina ootamist ei armasta, kui mõte pähe tuleb, siis ikka kohe.

Kolmas number on Juuksur A. Juuksur A on kõige kärmem juuksur.
Ju siis seepärast ta minu jaoks need 20 minutit leidis ja leppisime kokku, et kolmapäeval kell 3.

Teisipäeval avastasin oma telefonis vastamata kõne.
Juuksur I.
Loogiline, keegi ütles ära ja nüüd oleks küll vaba aega.
Ma ei hakanud tagasi helistama, sest mul juba oli aeg olemas. 

Kolmapäeval kell 3 istusin mina kenasti juuksuritoolis ja Juuksur A lõgistas kääridega mu salkusid siledamaks. Keset kõige kibedamat salgutamist helises kotis minu telefon. 
Kas tahan vastu võtta?
Ei ma tahtnud, küll pärast võtan ja vaatan.

Töö tehtud, arved klaaritud, võtsin kotist oma mobla välja.
1 vastamat kõne.
Et kes?
Juuksur A.
Ma ei saanud mitte muhvigi aru. Näitasin Juuksur A`le, tema ka ei saanud aru.
Võttis kotist oma telefoni... ja ei märkigi tehtud kõnest. 

Nüüd on mul südamest kahju, et ma kohe kõnet vastu ei võtnud. Kes seal Juuksur A kotis ikka oli, kes mulle helistas?

Ja see vastamata kõne Juuksur I`lt, kas ikka helistas tema või olid seal ka salapärased jõud mängus? Hea, et ma tagasi ei helistanud.

Juba mõnda aega olen omas mõttes kaalunud, et peaks telefoni välja vahetama, on teine juba 7 aastat vana. Aku küll veel päris korralik, peab 3-4 päeva vastu, rääkida saab ka enam-vähem. Mõnikord tuleb end voodist püsti ajada, kui kõne väga hakib, muidu pole viga. 
Ainult numbrilaud on ära kulunud, sõnumeid on tüütu saata, aga seitse aastat suhet, saame hakkama.

Nüüd siis sellised müstilised lood. 

Aga mulle tehti kingitus. 


Kui ma seda uut riistapuud natuke õpetan, ehk saab temaga ka helistada. Praegu on tal minu Nokiaga ainult üks ühine funktsioon, aga kui neid klahve treenida, ehk saab lisaks taskulambile ka teised vajalikud nupud tööle.

Nokial ju ometi kõik töötab.
Lisaks veel üleloomulikud võimed.
...

1 kommentaar:

tegelinski ütles ...

Avastasin, et mu uue riistapuu nimi on Focus. Nojah, nime Fookus all on mu mobiilis neljas tuttav juuksur.
See ei saa ometi kõik olla juhuslik kokkusattumus ;)