pühapäev, 22. september 2013

Fotojaht: kallis asi

...
Võtsin kohe sõna-sõnalt. Et kui kallis, siis ikka tõesti kallis.

Maksab palju.

Vaatasin üle viimase aja pildid, et kas mulle on ette sattunud midagi, mis on hinnaline.

Leidsingi. Pildid näituselt.
Selle firma toodang on igatahes väga kallis.
 
Kusjuures, ega ma temast varem suurt midagi ei arvanud.
Ega ma eriti ei teadnud ka.
Isegi näitusel käimine ei tekitanud rohkemat huvi.
Täna, kui pildid välja valisin, siis leidsin, et võiks ikka natuke kursis ka olla.
Otsisin Internetist, lugesin elu- ja edulugu, vaatasin pilte. 
Ausõna, hakkas meeldima.
Värvid ja mustrid.
Lasteriided ja tarbekaubad.
Mõned naisteriided olid sellised, et kannaks isegi :)

Reklaami ei tee, firmat ei nimeta.
Aga kallis, oi kui kallis...






Fotojaht
...

3 kommentaari:

Köögikata ütles ...

Jaa, Marimekko on kallis tõesti. Aga kui nüüd konkreetne Soome bränd kõrvale jätta, on mind viimasel ajal lausa öökima hakanud ajama need mõttetult kallid igapäevased tarbekaubad, mis ei erine lihtsamatest muu, kui vaid nimesildi pärast. Jama selles, et paljud mulle mugavas asukohas olevad poed ongi AINULT neile kallisasjadele üle läinud ja näiteks lihtsa 10-eurose dressipluusi ostmiseks peab teab-kuhu kondama minema.

tegelinski ütles ...

Nii on. Normaalse hinnaga ostukohti ja kaupa täitsa leidub, kui ainult õige koha üles leiad. Ja nii mõnigi odav asi võib olla sama hea või paremgi, taskukohasusest rääkimata.

Krissumissu ütles ...

veider, aga mulle pole kunagi meeldinud, soomes elades saab sellest vist üledoosi. Emal on see punaste suurte moonidega kott, see muidu päris kena. Ja meie 50 eurone kinkekaard on ka kadunud, ei tea kas kehtibki enam, appi ! Lihtsalt mina ei leidnud poest midagi, paar asja võtsime, aint 50 euro eest leidsin träni. See oli meie pulmakink siis mehe kummitädilt, mis iganes see siis on ;D