esmaspäev, 12. august 2013

Roheline nagu tite kaka

...
Ma mäletan, mina olin küll mures, kui laps väike oli ja kaka roheline. Õnneks oli meie nelja korteriga elumajas puha noored emmed, keegi ikka teadis ja õpetas.

Ega ma praegugi teaks, mis teha tuleb. Vist paneks tibule soojad sokid jalga, sooja salli kõhu peale ja joodaks sisse kummeliteed.
Iseasi, kas see aitab, aga halba vast ikka ei tee.

See roheline ollus, millest kirjutama hakkasin, pole ju tegelikult miski kaka. Aga nii kui peale vaatasin, tuli kohe meelde.

 

Võtsin ühe avokaado, tegin pooleks.

 

Saadud sisu surusin läbi jõhvsõela.
Segasin juurde 2 spl mett.
Määrisin pähe, näkku, kaelale.
Nägin välja väga jube.
Poolt tundi või rohkemgi.

Nüüd, kui juba puhas olen, on olemine ok.

...

2 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

avakaado mu toidulemmik :D
eile,kui poeg3 mahajäetud pooliku külmkapist avastas arvas, et see näitab juba elamise märke, tegin niisamuti. Mee asemel nati õli ja jätkus ainult näole.
aga värv on küll...nagu avokaadol

tegelinski ütles ...

just just... nagu avokaadol :)... tegelikkuses tükk maad rohelisem kui pildil.
Hindan ka avokaadot, aga temaga on see jama, et väga raske on õiget küpsusastet tabada. Kui on liiga kõva, pole hea, kui liiga pehme, siis määri või pähe, kasvõi iseendale :P
Mingi aeg kasutasin teda leivale määrimiseks, või asemel. Kui parajalt pehme oli.