reede, 21. juuni 2013

Midagi on jälle läbi

...
Kevad sedapuhku. Võttis otsad kokku ja kadus.

Kui ma hommikul kell 4 õue läksin... kusjuures, ma ise ka ei tea, miks ma läksin. Ju ma mõtlesin, et on juba aeg tõusta, sest väljas oli nii valge.

Kell 4 oli veel kevad. 
Kuigi enam mitte raasugi kevade nägu.
Juba suure suve moodi.
Hein niidetud.
Ööbikud ei laksutanud. 
Aasta kõige valgem öö.


...
Kui ma kell pool 9 jälle õue läksin, oli seal juba suvi oma täies hiilguses.

Suve on olnud terves tänases päevas.
Kuni õhtuni välja.

Ööeelne, suveroheline.



Suve esimene päev sai läbi.

Ehk jagub seda soojust vähemasti jaaniaja lõpuni, ehk pisut kaugemalegi.
...

2 kommentaari:

osaline ütles ...

Selgub, et on veel fotograafe, kes tee äärest jaaniusse leidsid. :P

Mõnus aeg on. Naudi, ära nukrutse, et otsa saab!

tegelinski ütles ...

mulle hakkas silma mimikri ;)