kolmapäev, 27. veebruar 2013

6-aastane onu

...
Minu onu oli just-just saamas seitse, kui mina sündisin.
Punn-onu.

Pigem nagu vanem vend.

 

Mu oma lastelgi ligilähedaselt sama vanusevahe, lastelastest rääkimata.

Mõtlesin, et kolan veidi vanades fotodes.

See pilt jääb aega, kui mina alles sündimata.

 
Nii tehti talveks puid.
Minagi olen vanaisal abiks olnud, sae teises otsas raskuseks.

Pildil siis Eva ja Ilmar.

Nemad ka need kaks töökat noort porgandikoristustöödel.

 

Ja viimane pilt on vanaisast koos tema 2 pojaga, noorem ja vanem, keskmine on kuskil mujal toimetamas.


Nii tuldi Tallinnast iga nädalavahetus maale.
Rattaga jaama vastu.
Kohver täis toidukraami. Niipalju, kui seda linnast toodi.
7-8 km jalgsi astumist. Hiljem hakkas buss rongi vastas käima, siis oli natuke lihtsam, pool maad sai bussiga.

Küllap oli Ilmar see, kes rattaga jaamas sõitis, teised kaks siis linnast saabujad.

Ilmaril on täna sünnipäev.
Kui ma nüüd õigesti kokku loen, siis on tal 4 last, 16 lapselast ja 1 lapselapselaps.

Küll aeg lendab...
...

2 kommentaari:

Hundi ulg ütles ...

Ma olen elus mitmel korral kokku puutunud, kus onu või tädi suht noored: X, mine vaheta onul mähkmed ära!

tegelinski ütles ...

nii on :) Tutvusringkonnaski on mees oma tädist aasta vanem. Suured pered, siis on noorema ja vanema lapse vahe ikka suur küll. Minu ema oli 18, kui väikevend sündis.