kolmapäev, 10. oktoober 2012

Fotojaht: taevas

...
Taevasse vaatan ma siis, kui hommikul ärkan. Et kas päikest on ja mis nägu ta on. 
Köögiaknast näen, ja kui ta mulle meeldib, siis võtan fotoka, lähen õue ja teen pilti ka.
Mõnikord.

Üks septembrihommik, kell on pool seitse.


 ...
Mõned pildid on mujal ka tehtud.
Augustikuust leidsin vihmase taeva pildi.
Autoaknast pildistatud.


...
Juulikuus nägin ka ilusat taevast.
See taevas nagu polnudki õige taevas, pigem vahused merelained.


...
No ja siis see viimane.
Paar päeva tagasi, Saaremaal.


Vähemasti olen viimasel ajal taevast ikka märganud :)
...
Teiste taevane ilu.
...

7 kommentaari:

Helve ütles ...

Vahusesse taevasse lausa sukelduks. Tõepoolest nagu merelained.

Anonüümne ütles ...

Meeldib viimane ;)

Köögikata ütles ...

On jah nagu meri.
Aga väga tihti meenutavad pilved mulle minu noorpõlve reisi Karpaatidesse - pikisilmi oodatud mäed paistsid kaugelt just sellised, kui enamasti rünkpilvelaam horisondil.

A.I.V.O. ütles ...

Juulikuine taevas on kui Värska vee reklaam...
Augustikuus on mehine sõõm alla sadamas.
:D

TwD ütles ...

Meeleolukas valik, meeldib samuti 'vahuse'taeva pilt.

PS. oeh,on ikka keerulised sönakinnitused siin

Kimalane ütles ...

Oi kui tore, et on veel taeva vaatlejaid. Mõni hetk tagasi olin kellegi lehel ja imetlesin tema võtteid. Ja siin uus üllatus. Väga ilusad!

tegelinski ütles ...

Ega ma ei ole tegelikult üldse miski nina taeva poole vaatleja. Tänu fotokale üldse üht-teist märkan, seepärast on hea meel, kui fotojahi jaoks mõni pilt olemas on.
Aitäh kõigile, kes mu pilte märkasid ja hea sõna juurde poetasid ;)
...
kole sõnakinnitus on jah, aga laisk mina - selle peab ju kuskilt maha võtma, aga ei pole ma end sellega kurssi viinud...