kolmapäev, 6. juuni 2012

Mõttetu statistika

... 


...
"Aasta sai täis. Kirjutatud siia. Ja korraga tundsin, et aitab. Et rohkem enam ei kirjuta. Ja et nimetan ringi oma päeviku… uus nimigi oli mõeldud – AASTARING. Isegi ime, et niikaua. Muu olulise hulgas pole ka püsivus mu tugevamaid külgi."

Nii olen kirjutanud 2006. aasta mais oma vanas päevikus.

"Otsustasin, et lõpetan. Ainult lõpupeatükk oli kirjutamata. Kokkuvõte.
Aeg jäi korraga seisma, kummutisahtlitesse kogunes vaid tolmu."

Ometi ma jätkasin. 
2006
2007
2008

Juuni 2008 kolisin üle... kummut-tegelinski.blogspot.com/
...

7 aastat blogindust. 

Vanas blogis on kaduma läinud nii pildid kui kommentaarid, lood ja laulud on esialgu veel alles.
475 postitust minu tegemisi, mõtteid ja mõttetusi. 

4 aastat selle blogi postitusi.
529 postitust.

Nii et mõned päevad tagasi sai ümmargune 1000 täis.

Kõige aktiivsem kuu on läbi aegade olnud jaanuar, kõige nirum kuu uues blogis juuni, vanas aprill. 
Kui statistikat teha ja keskmist vaadata.

Kõige rohkem postitusi oli siis, kui alustasin - mai 2005. Kokku 28.
Kõige vähem postitusi juunis 2010 (2) ja oktoober 2008 (3).
Uue blogi rekordkuu oli juuli 2011 - 21 postitust.

Läbiv teema blogis on fotojaht.
Fotojaht on see, mis on aidanud blogil elus püsida, sest kui kirjutamine ei edene, las räägivad pildid.
Fotojaht on omamoodi seltsielu ja koostegemine.
Fotojaht on toonud blogikülaliseks ka neid, kes muidu siia ei satuks.

Aga kui juba külalistest...
statistika näitab - 2620 kommentaari ja  46 717 vaatamist.
Aitäh neile, kes oma kohaolemisega blogil eluvaimu sees on aidanud hoida.

Kõige edukamad postitused on:
1. "Rebane õunapuu otsas" - 2532 vaatamist
2. "Tagavara väljatulek ja ilmasularaha" - 896

Neile tegi K  Facebook`is reklaami ja kuskil olid veel lingid üleval.
Aga need postitused on saanud tõuke teiste tegemistest.
Õdekese rebane ja tundmatu autori sõnaseletamatuseraamat.

3. koht tagasihoidliku 217 vaatamisega on teemal "Ka pruune mune on võimalik värvida".
Juba täitsa minu enda oma.

Kõige edukam fotojahtidest on  6. kohal.
Fotojaht teemal "Hea nõu", 137 lugemist.
Eks ta ole, head nõu on ikka vaja.

...
Kõige rohkem on blogisse tuldud otsingusõnadega
tegelinski
riho ammer (mitte et ma temast kirjutanud oleks, keegi kuskil kommentaaris vist lausus)
kummut
munade värvimine
aed
ilusad sõnad
kurbus
liblikas
teatetants
...

7 aastat kirjutamist.
Kui kladesse ja sahtlisse, oleks ammu pooleli jäänud. Aga asi ise oleks kindlasti  olnud isiklikum ja intiimsem, üksikasjalikum ja ennast õigustavam.

Aeg on kiiresti läinud.
7 aastat minu aega.

Kui ma alustasin, oli mu väike sõber just 5 aastaseks saanud, tänaseks on ta lõpetanud 5.klassi ja pole enam sugugi väike. Nüüd on ta juba suur sõber, kes aitab pisemaid pudinaid ohjata. Pisikesi plikse ja põngerjaid, neid, keda 7 aastat tagasi veel olemaski ei olnud, aga kes on jätnud oma tulemise ja olemise märgi blogisse.

Mõni aeg on otsa saanud. Blogilehti tagasi lapates leian olemisi ja minemisi.
Leian neidki, kelle lahkumisest on möödas aastaid ja aastakümneid.
Nii lihtsalt on.
...

Pikk lugu tuli.
Ja mõttetu statistika, aga kuidagi tuleb ju kokkuvõte teha.
...

6 kommentaari:

helle ütles ...

lecttoVäga huvitav statistika! Ja väga staažikas blogija! Ma vist ei teadnudki sel ajal, et blogid on olemas. Või ikka teadsin ka, Epp P näitas mulle ja soovitas mõningaid lugeda. Näiteks Kaja Pino (Sepp) oma. Siiani loen teda.
Sind ka loen. Mul on heameel, et on nii püsivaid ja sisukaid blogijaid. Olgu või 1 postitus kuus, peaasi, et on.
Palju õnne ja jõudu jätkamisel!

helle ütles ...

Ainult võta see kole sõnavärk maha, mul ei tule peaaegu kunagi esimesel võimalusel sõna õigesti.

tegelinski ütles ...

Aitäh :)
Sõnavärk, nojah, võtan maha, kui olen selgeks mõelnud, kus see võtmise koht on :)

Emmeliina ütles ...

Mulle meeldib su kummut, sest seal on palju sahtlites sorida. Pilte, vana aja jutte ja uuest ajast ka.
Tegelinski nimi ka meeldib.
Kuigi pole kohtunud, oled oma.

Linda Järve ütles ...

Mõtle, kui suur paberihunnik see aastate jooksul kogunenuna oleks, aga arvutis võtab ainult mõttelise osakese...
Huvitav blogi on Sul, sisu- ja sõnatihe. Mulle meeldib.

tegelinski ütles ...

Tore teid siin kohata :)
Mina ka... käin teil külas, isegi kui märki maha ei jää. Aga tihti käin :)