neljapäev, 2. veebruar 2012

Hanged ja hangelinnud

...


Ma ei ole hangelindusid näinud, ma isegi ei oska öelda, kas nende olemasolust teadsin, võimalik, et lihtsalt arvasin, et nad samasugused müstilised tiivulised kui hingelinnudki on.

Aga siis tuli minu juurde see raamat, "Uudishimulikud looduseuurijad", autor Niko Tinbergen. Ma ei ostnud teda, ma kinkisin selle raamatu endale. Võtsin raamatukogust, riiulilt kirjaga "Kingi endale raamat".
Kingitus teisel ringil, sest sees on pühendus: Kaie, klassi parim III veerandil. Aasta 1984

Välja antud 1984, kirjutatud mõned aastakümned varem sündmustest, mis toimusid 30ndatel.

Sealt raamatust need müstilised hangelinnud, Euroopa tsiitsitajate lähedased sugulased.
Ja palju muudki huvitavat.
Mesilasehundid ja kaevurherilased.
Linnud, loomad, liblikad.

Palju rahulikum lugeda.
...

Kommentaare ei ole: