laupäev, 4. veebruar 2012

Fotojaht: tuli

...
Tuli on oluline.
Oluline pimedal ajal, et saada valgust.

Aga kuigi on valgust, on siiski hämaravõitu.
...

Tuli on oluline.
Oluline külmal ajal, et saada sooja.

Aga kuigi on soojust, on siiski külm.

Täna hommikul mõned pügalad rohkem kui kolmkümmend külmakraadi.
...
Anname tuld :)
...

10 kommentaari:

Udo ütles ...

Küünalde põletamise vahendite kollektsioon on üsna uhke. Ju siis omanikule on küünlatuli tähtis.

tyyp ütles ...

praegu jääb küünaldest veidi väheks jah. teise pildi tuli annab sooja ja on väga ilus pilt silmale vaatamiseks.

tegelinski ütles ...

Vähe küll, aga sooja annab ikka :)
Ja küünal on justku natuke elus, hingame siin koos hapnikku (jätsin isegi aknad kleepimata, et õhupuudusesse ei jääks)ja läbipõlemine ja lõpuni põlemine on võimalus mõlemale...

tyyp ütles ...

kui põleda, siis uhke leegiga ja lõpuni! :D
mulle meeldis ka varem väga küünlaid põletada. aga midagi nende juures ma enam ei talu. ma ei teagi, on nende koostises midagi või mis, kuid mul tekib õige varsti halb enesetunne.
õhupuudus see ei ole. vist.

Ai-nika-naka blogiseb ütles ...

Küünlavalgus on üks meeldivamaid asju minu jaoks :).

TwD ütles ...

Reedel oli kyynlapäev,
aastaks vajaminevad kyynlad pyhitseti siis kirikus (mönel pool praegugi)...kyynlatuli on yks iidsemaid ja pyhamaid valguse liike.

PS. Kui on vöimalik, soovitan valida mesilasvaha kyynlad, köige meeldivam löhn; aga mitte mingil juhul odavad löhnakyynlad. Mul on sama lugu, enam ei kannata keemiat. Need, mis on naturaalsed, on aga kallid.

A.I.V.O. ütles ...

Ma siin mõtlesingi, miks pakane taanduda ei taha - mul ilm kütmata.
Samas ei ole mul midagi pikema külmaperioodi vastu.

Köögikata ütles ...

Küünlaid peab ikka mõnusalt palju olema - siis on nii sooja kui ka valgust. Mul õnneks selle keemiaga probleeme pole. Aga kallid on nad kõik, kui ikka palju korraga põletada tahad.

Ulf D. Mortum ütles ...

Säanne mõte kargse pähä - kost saija musti küünlit? Koskil puutin aasta tagasi olli, a enämb ei olle... vist.

tegelinski ütles ...

jep, kui ikka iga päev pisut õues tuld teha, läheb tasapisi soojemaks. Juba mõjubki :)
Aga küünlad on mul valged ja tavalised, lõhna ei anna. Kui lõhna tahan, tilgutan aroomiõli ja siis valin, et lõhn mõistlik oleks.