pühapäev, 11. detsember 2011

Mida teha magustoiduks

...
Ega ma väga suur magustoitude fänn ei ole. Mitte et ma ei sööks, aga kui valima peab, kas supp või magustoit, siis mulle palun suppi.
Magustoite ma enamasti ei tee ka.

Postitus "Vana Tooma hõrgutised" tuletas meelde minu vanad retseptid-postkaardid komplektis "Praktiline perenaine".
Otsisin üles, lappasin läbi, vaatasin üle. Üks oli aastast 1983 ja teine 1985.


Võtan selle hilisema.
16 fotot, 16 toidulugu.

Millegipärast tekkis huvi teha just magustoitu.


Minu lugu on 10. punkti all.
Kuna ained on kodus olemas, äkki teengi.

Kohupiima-kaerahelbe magustoit.
300 g rasvata kohupiima
100 g hapukoort
vaniljet
1 klaas keedist
2 spl suhkrut
2 spl margariini
100 g kaerahelbeid
100 g jämedalt riivitud rukkileiba

Kohupiim sega koore ja suhkruga
Kaerahelbed prae 1 spl rasvaine ja 1 spl suhkruga.
Eraldi prae riivitud leib - suhkur tuleb lisada praadimise lõpus.
Panna klaaskaussi kihiti - kohupiim, praetud leib, keedis, praetud kaerahelbed, peale jälle kohupiim.
Ühe portsjoni kalorsus umbes 560kcal

hmmm... pisikese portsu saab ehk vähemaga.
...

3 kommentaari:

Emmeliina ütles ...

oi, olin selle vana lemmiku päris unustanud. Vaat mida kapitalismuse küllus teeb. Homme lähen poodi :)
nämmm...

Köögikata ütles ...

Mina praadisin just saia muna-kaneelisegus. Rikasteks rüütliteks vist nimetatakse tänapäeval. Ka vana hea klassika.

tegelinski ütles ...

Ununenud vana on mõnigi kord rohkem väärt kui alles avastatud uus :)